כותרות אחרונות
Search

חג שבועות מוצלח עם סדרת בצקי החמאה החדשה של מעדנות

 לקראת שבועות: מעדנות מרחיבה את סדרת בצקי החמאה

מעדנות, החברה המובילה בישראל בקטגוריית הבצקים המוכנים, משיקה שני מוצרי בצק חדשים על בסיס חמאה: בצק פריך חמאה למאפים מתוקים ובצק שמרים עלים חמאה. שני המוצרים מצטרפים למוצר קיים – בצק עלים חמאה. סדרת בצקי החמאה מספקת לאופה הביתי פתרון קולינרי איכותי, לצד נוחות שימוש וחיסכון משמעותי בזמני הכנה.

לקראת שבועות, סדרת הבצקים של מעדנות מהווה פתרון זמין, נוח ואיכותי להכנת מגוון רחב של מאפים, תוך חיסכון בזמן במסגרת הבישולים הביתיים.

בצק שמרים עלים – נימוחות של בצק שמרים עם מרקם של בצק עלים

madanot 3

בצק שמרים-עלים מתאים להכנת מאפים ייחודיים, כגון עוגות שמרים במילויים מיוחדים, קרואסונים, רוגלך ועוגיות. בצק שמרים-עלים של מעדנות עובר תהליך של קיפולים מרובים בדומה לבצק עלים, כך שהבצק נהנה גם מהטעם ונימוחות האופיינית לבצק שמרים וגם ממרקם ואווריריות האופיינית לבצק עלים.

בצק פריך מתוק – הפשטות שבקראנצ'יות ובטעם חמאה

madanot 4

בצק פריך מתאים כבסיס למגוון רחב של מאפים, בעיקר כתחתית לכל סוגי הפאי והטארטים המתוקים, עוגות גבינה ועוגיות.  לבצק פריך מתוק של מעדנות טעם חמאתי מעודן. 

madanot 2  

צביה אורנשטיין קסן, מנהלת אגף שיווק ופיתוח, תשלובת המותגים תנובה: "בשנים האחרונות, לצד התחזקותה של מגמת הקולינריה הביתית, אנו עדים לגידולים בקטגוריית הבצקים המוכנים. עם התפתחותה של מגמת הקולינריה, הצרכנים מחפשים פתרונות קולינריים מגוונים וסדרת בצקי החמאה החדשה של מעדנות נותנת מענה לצרכנים שמעדיפים להשתמש בבצקים מבוססי חמאה על פני בצקים מבוססים מרגרינה".

madanot 1

טארט לימון

המצרכים:

1 חבילה (600 גרם) בצק פריך מתוק חמאה 'מעדנות', מופשר על פי ההוראות שעל האריזה

8 טארטלטים בקוטר 10 ס"מ  או שתי תבניות טארט בקוטר 24 ס"מ

למילוי:

3 חלמונים

2 ביצים

100 גרם סוכר (1/2 כוס)
120 מ"ל מיץ לימון (1/2 כוס)

גרידת לימון מ-2 לימונים בינוניים

1 מיכל שמנת מתוקה להקצפה 32% מסדרת השף הלבן

למרנג:
4 חלבונים
150 גרם סוכר (3/4 כוס)

אופן ההכנה:
1. פורשים את הבצק על משטח עבודה וקורצים 8 עיגולים בקוטר של 11 ס"מ. מרפדים את תחתית ודפנות התבניות בבצק, מהדקים היטב וחותכים את הקצוות המיותרים.

  1. מחוררים במזלג את הבצק, אופים כ-10 דקות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות, ומוציאים מהתנור.

  2. בקערה בינונית טורפים עם מטרפה את החלמונים, הסוכר ומיץ הלימון עד שהסוכר נמס מעט. מוסיפים את גרידת הלימון והשמנת וממשיכים לטרוף עוד כדקה עד לקבלת תערובת אחידה.

מנמיכים את חום התנור ל-160 מעלות.

  1. יוצקים את התערובת לתוך הקלתיות האפויות, ואופים כ- 25 דקות עד להתייצבות התערובת. מוציאים מהתנור ומצננים עד שהתערובת יציבה.

  2. להכנת המרנג: מקציפים חלבונים עם סוכר לקבלת קצף יציב וחזק. מכניסים את הקצף לשק זילוף ומזלפים מעל הפאי. אפשר במקום שק הזילוף להשתמש גם בשקית אוכל קטנה, או להשתמש במרית למריחת הקרם.

  1. לחריכת המרנג אפשר להשתמש בברנר, או להכניסו לחלקו העליון של תנור שחומם מראש ל-180 מעלות ולאפות מספר דקות. מוציאים כשהמרנג זהוב.

 

מתכון וסטיילינג- רותם ניר

צלם- רונן מנגן