כותרות אחרונות
Search

חדש! מ"מי עדן" משיקה בקבוק של 1 ליטר

חדש! מ"מי עדן" משיקה בקבוק 1 ליטר

תחת הסיסמא: "אחד עד אחת"

מי עדן, חברת המים הגדולה והמובילה בישראל, מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות שתייה; החל ממים מינרליים בכדים או בבקבוקים, ברי מים מסוננים ומוגזים וכן היצע מכונות קפה איכותיות לשימוש עם קפסולות הקפה האיטלקי האיכותי Lavazza.

חברת "מי עדן" משיקה בקבוק מים מינרליים חדש בנפח של 1 ליטר, החידוש נעשה מתוך הבנת צורכי הלקוחות. השקת הבקבוק החדש מלווה בקמפיין פרסומי תחת הסיסמא: "אחד עד אחת", שמטרתו להעלות את המודעות והחשיבות של שתיית מים במהלך היום. גם בשגרה וגם במסגרת פעילות גופנית, ספורטיבית, חובה לשתות לפחות ליטר אחד של מים עד השעה אחת בצהרים, או צריכה של ליטר מים אחד במהלך אימון גופני, לשיפור אפקטיביות האימון.

"מי עדן" ערכה לאחרונה מחקר ייעודי (אומניבוס TNS – 3/2016) שבחן את רמת המודעות של הציבור הישראלי לחשיבות בצריכת מים ומהי הכמות הממוצעת הנצרכת באופן יומי בפועל. מהמחקר עולה כי 94%  מהציבור מודעים לחשיבות הרבה של צריכת מים במידה מספקת, אך רק 45% מיישם זאת בפועל ושותה מים בכמות המומלצת. הסיבה העיקרית היא – שיכחה וחוסר תשומת לב.

meyeden 1

וכאן נכנסת לתמונה חברת "מי עדן" עם הבקבוק החדש המעוצב בצורה המאפשרת אחיזה ושתייה נוחה באופן מרבי למשתמש. תוויות הבקבוק צבעוניות, מעוצבות במספר גוונים המתחברים לצבעי הקשת של המותג וכוללות מדיד חיווי לעידוד הצריכה בהתאם למפלס המים בבקבוק. 

הבקבוקים נמכרים במארזי רביעיות בנקודות המכירה השונות ברשתות השיווק. מחיר התחלתי יעמוד על 10 ₪ לרביעייה.

עופר משולם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מי עדן: "מי עדן מתחברת לעולמות של ספורט ותזונה נכונה כחלק מאורח חיים בריא. המפתח לאורח חיים בריא מתחיל בצריכה מספקת ונכונה של מים לאורך כל שעות היממה. בקבוק ה-1 ליטר החדש נותן מענה לעוסקים בספורט, לילדים ובני נוער ולכל אדם ששואף לצרוך מים בצורה מספקת. הבקבוק החדש נוח יותר ובנפח המאפשר צריכה מספקת ועם נגישות מתמדת למים. בנוסף, מדיד החיווי מזכיר ומעודד את הצרכן לשתות יותר ובעצם מונע את הבעיה העיקרית של חוסר שתייה – שכחה".      

על מי עדן

חברת מי עדן, חלוצת חברות המים המינרליים בישראל, עוסקת בהפקה, שיווק והפצת מים מינרליים טבעיים ממעיין סלוקיה ברמת הגולן. מי עדן היא החברה המובילה באספקת מים מינרליים בבקבוקים לרשתות הקמעונאיות, מפעילה מערך הפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים לבית ולמשרד וכן מפעילה שירות ומכירה של ברי מים מסוננים מסדרת Eden Pure, מים מסוננים קרים, חמים ומוגזים. בנוסף, מציעה ללקוחותיה גם מכונות קפה לשימוש עם קפסולות הקפה של Lavazza. ביוני 2013 נרכשה קבוצת מי עדן ע"י קרן ההשקעות האמריקאית Rohan Capitals.