כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – הקמת סדרת חנויות אינטרנטיות אישיות וממותגות עבור 5 ספורטאי על בישראל.

צילום: אבי בר

"Sports Grow"

חדש בישראל – הקמת סדרת חנויות אינטרנט אישיות וממותגות עבור 5 ספורטאי על בישראל.

 מיזם חדש  המושק בימים אלה בישראל הקמת 5 חנויות אינטרנטיות ממותגות ואישיות של חמישה ספורטאי על ישראלים במטרה לשפר את מצבם הכלכלי ולאפשר להם להתמקד בענף הספורט בו הם טובים.

הספורטאים הישראלים הראשונים לחנוך  חנות אינטרנט אישית,  בה יציעו למכירה פריטים ממותגים ומעוצבים על פי בחירתם האישית הם: לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו.

ההשקעה במהלך כ  1 מיליון ₪

 

ספורט מחבר בין אנשים – ספורט  הוא אחד הבילויים האהובים בעולם ! ספורט אינו מפלה על בסיס צבע עור, מוצא או מעמד.  הספורט הוא  אחד מתחומי הבילוי הבודדים בעולם של היום, המאפשר לאנשים מרקעים שונים לחלוטין, להתחבר יחדיו בכל נקודת זמן, ולחלוק  חוויות של שמחה, כעס, אכזבה , התלהבות וכן גם עצב עמוק. וזה מתאפשר  על ידי אותם ספורטאים, שמתאמנים במשך כל חייהם הספורטיביים,  כדי לייצר עבורנו,  הצופים והאוהדים, את אותן דרמות ספורטיביות, אותם רגעי שיא, שאנחנו כה אוהבים. אבל לדבקות בענף הספורט האהוב עליהם יש מחיר כבד, חוסר יכולת של השתכרות עצמית שתאפשר להם חיים תקינים, והדבר בולט בעיקר בענפי הספורט של יחידים ובעיקר בענף אתלטיקה קלה, שחייה, התעמלות, גלישה ועוד….הרעיון להקים חנויות אינטרנטיות ממותגות בא כדי לאפשר לאותם ספורטאים השתכרות מינימלית נאותה, שתאפשר להם התמקדות באימונים ללא חשש להגיע לפת לחם.

 

מימין: גילי לוסטיג יו"ר הועד האולימפי ישראל – לינוי אשרם מתעמלת אמנותית, חברת הסגל האולימפי של ישראלקובי חדד, מנכ"ל Business Grow – צילום עמית שיסל

 

עולם השיווק מבין עד כמה אוהדי ספורט אוהבים ומעריצים את ספורטאי העל שלהם. אלפי העוקבים  אחרי התחרויות המשודרות הם  אלה המאפשרים  את הפיכתם של  ספורטאי -העל  למותגים חזקים לאורך זמן. סרינה וויליאמס, דייוויד בקהאם, מייקל ג'ורדן ועוד הם דמויות נערצות, המקדמים עצמם לא רק דרך מגרש החימר, הפרקט או כר הדשא, אלא גם על ידי קידום עסקים, מכירת  מרצ'נדייזינג ממותג ובניית תדמית אייקונית ותרבותית, המאפשרת להם להמשיך לזהור גם לאחר סיום הקריירה הספורטיבית ומאפשרת לציבור המעריצים להזדהות עם הערכים שהספורטאים מייצגים: מצוינות, הישגיות ודבקות במטרה! ביוני האחרון,  פרסם מגזין פורבס הבינלאומי את דירוג 100 האתלטיים בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר,  כאשר את העשירייה הראשונה פותח ליונל מסי, אחריו רונאלדו וניימאר וסוגר את העשירייה הראשונה- הכדורסלן האמריקאי , קווין דוראנט.

 

צילום: יח"צ

 

בישראל תופעה זו פחות נפוצה בהיקפה. מעטים הספורטאים שהצלחתם פרצה את גבולות המגרש והצליחו למתג עצמם לאורך זמן,  מחוץ לזירת הספורט בהם עוסקים. כעת, יוזמה חדשה וראשונה מסוגה בארץ, מתכוונת לעשות בדיוק את זה עם הספורטאים האולימפיים בישראל, המביאים כבוד רב לישראל בתחרויות הבינלאומיות הגדולות במשך כל השנה ומהווים שגרירים טובים של ישראל בעולם.

 

המיזם החדש  ”Sports Grow"  שהושק בימים אלה, כולל  בשלב הראשון, 5 חנויות אינטרנטיות ממותגות ואישיות של חמישה ספורטאי על ישראלים מובילים: לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו. 

 

מטרת המיזם לאפשר לספורטאים המצטיינים ליהנות מהיותם דמויות נערצות ומודלים לחיקוי, לבנות עצמם כמותג ולייצר הזדמנות למעריצים, קטנים כגדולים, להיות בקשר ישיר עם הספורטאי הנערץ עליהם.  המיזם יאפשר לספורטאים להקים חנות אינטרנטית אישית משלהם עם מוצרים אישיים ממותגים. זאת, במטרה להרחיב את קהל העוקבים אחריהם, לאפשר לאוהדים להזמין מוצרים ולהרגיש שהם שותפים להצלחת הספורטאי/ת ומעל הכל – למצב את הספורטאים כמותגים  מובילים לאורך זמן.

מימין: אלכס שטילוב מתעמל מכשירים אולימפי, גילי לוסטיג יו"ר הועד האולימפי ישראל – קובי חדד מנכ"ל Business Grow –  לינוי אשרם מתעמלת אמנותית, חברת הסגל האולימפי של ישראל –  הגולשת האולימפית לי קורזיץ – צילום: אבי בר

 

את המיזם החדשני מובילה ומנהלת (בהתנדבות), חברת "Business Grow" בהנהלתו של קובי חדד, המתמחה בפתוח כלים דיגיטליים לניהול עסקים. החברה, פיתחה מודל שווק ייחודי,  הכולל את הקמת החנות, הקמת התשתית הלוגיסטית והמסחרית ועד משלוח המוצרים לבית הלקוח ושירות לקוחות.

 

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "קובי חדד הוא איש מבריק ושופע רעיונות. חנות אינטרנט אישית לספורטאים שהם סמל ומודל לחיקוי, הוא רעיון מבריק כי ספורטאים הם מקור ענק להשראה גדולה בגלל ההקרבה וההתמדה שלהם".

 

קובי חדד, מנכ"ל Business Grow: "ספורטאי העל של ישראל נמצאים ברשתות החברתיות  ועוקבים אחריהם מאות אלפי ישראלים ואוהדים ברחבי העולם במצטבר. המיזם החדש מאפשר לאוהדי הספורט הישראלים ואלה מחו"ל לתמוך באופן ישיר, בספורטאי האולימפי הנערץ עליהם, לרכוש מהמוצרים הממותגים שהספורטאי יעמיד למכירה ובכך גם להרגיש שותפות בהצלחה שלו".

 

מימין: לי קורזיץ, גילי לוסטיג יו"ר הועד האולימפי ישראל, קובי חדד, מנכ"ל Business Grow, לינוי אשרם, אלכס שטילוב – צילום עמית שיסל

 

אלכס שטילוב המתעמל האולימפי, שהופיע שלוש פעמים במשחקים האולימפיים: "אני שמח שנבחרתי להיות בין חמשת הספורטאים שיכנסו לפרויקט ייחודי זה. הפעילות הזו מעלה את המודעות לספורט האולימפי ולספורטאים האולימפיים, ומהווה כניסה לעולם המיתוג האישי. זוהי התנסות יוצאת דופן  לעולמות החדשנות ברוח הזמן. מדובר בפרויקט מאתגר מאד עם אחריות גדולה".

 

לי קורזיץ, הגולשת האולימפית ארבע פעמים אלופת העולם: "החנות האינטרנטית מעניקה לי הזדמנות לחבר אנשים לעולם שלי.  זוהי דרך ייחודית המאפשרת לי חשיפה גדולה בפני רבים בארץ ובעולם, אותם ייצגתי בהיותי ספורטאית בינלאומית. באמצעות המהלך הזה נפתח לי עולם חדש מחוץ למים. אני מאמינה שהמוצרים אותם בחרתי אישית,  יגעו באנשים האלו, והם יביעו את תמיכתם, הזדהותם ותמיכתם בי".

 

לינוי אשרם: "נחשפנו לפרויקט יוצא דופן ואני שמחה מאד להיות חלק ממנו. אני צעירה ובונה את הקריירה שלי וחיה כמו צעירים בגילי "און ליין". הפרויקט נותן לי גם את ההזדמנות לייצר הכנסה כספית חשובה שאף אחד לא חשב עליה לפני קובי חדד. תודה בשם כולנו".

 

המוצרים הממותגים במחירים שבין  49- 149 ₪, הינם מגוונים ויכללו :

  • ליין מעוצב של בקבוקי שתיה מעוצבים בהשראת הספורטאים עצמם.

 

צילומים: יח"צ

 

  •  

 

  • חולצות ממותגות

 

  • אביזרי ביגוד ייעודיים לספורטאים

 

 

חמשת השחקנים האולימפיים שנבחרו ע"י Business Grow בשלב הראשון הם:

  • לי קורזיץ (35) גולשת רוח אולימפית

מקום 6 במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 .  4 פעמים אלופת העולם (הישג שאף ספורטאי ישראלי לדורותיו לא הגיע) .1 מדליית כסף באליפות אירופה.

 

  • אלכס שטילוב (32), מתעמל מכשירים אולימפי

השתתף במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 (מקום 8), לונדון 2012 (מקום 6) וריו 2016. מדליות באליפויות אירופה: 1 זהב, 1 כסף ו-5 ארד

 

צילום: יח"צ

  •  
  • יעקב טומרקין (27) שחיין אולימפי

לונדון 2012, מקום 7 בגמר 200 מטרים גב. ריו 2016. אליפויות אירופה: 1 מדליית כסף, 2 מדליות ארד . 2 מדליות כסף במשחקים האולימפיים לנוער שהיה ב-2010 בסינגפור.

 

  • חנה קנייזבה מיננקו (30), אתלטית, קופצת משולשת אולימפית

לונדון 2012, מקום 4 .ריו 2016 מקום 5.  אליפות עולם: מדליית כסף (ב-2015). אליפות אירופה: מדליית כסף (הולנד 2016).

 

  • לינוי אשרם (20) מתעמלת אמנותית, חברת הסגל האולימפי של ישראל

אליפות העולם 2018, מדליית כסף בקרב רב (המקצוע האולימפי) ועוד: 1 מדליית כסף ו-3 מדליות ארד בתרגילים אישיים. אליפויות אירופה: 2 מדליות ארד בתרגילים אישיים. תחרויות גביע העולם 2018:  6 מדליות זהב, 11 מדליות כסף ו-5 מדליות ארד.

 

צילום: יח"צ