כותרות אחרונות
Search

רשת iDigital יוצאת במהלך חדש ומרחיבה את פעילותה בתחום הסאונד !

i Digital- איכות ומומחיות גם בסאונד !

רשת iDigital יוצאת במהלך חדש ומרחיבה  את פעילותה בתחום הסאונד !

לקראת המהלך עשתה הרשת סקר על השימוש שעושים הישראלים ברמקולים ואוזניות. שני שליש מבעלי האוזניות רכשו את אוזניות בשנה האחרונה ויותר ממחצית מבעלי הרמקולים רכשו רמקול בשנה האחרונה.

מנכ"לית iDigital, איילת צרפתי-רוזן: "תחום הסאונד הולך ומתפתח, והשימוש באוזניות ורמקולים הפך לחלק מחיי היום-יום של כולנו, ולכן החלטנו להגביר את פעילותנו בתחום"

 

(צילום ארכיון) יהודה אורן – מנכ"ל קניון עופר רחובות יחד עם איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית idigital צילום: עמית שמש

 

IDigital, רשת חנויות הפרימיום היחידה של Apple   בישראל, יוצאת בימים אלה במהלך שמטרתו לייצר הצעת ערך חדשה לצרכן בתחום הסאונד. תחום הסאונד התפתח מאוד בשנים האחרונות והפך למוצר צריכה בסיסי הקיים ברבים מהבתים בישראל. יחד עם זאת, בחוויה הקמעונאית לא היה שינוי גדול בתחום זה. עתה, מציעה אידיגיטל לצרכן את החוויה ה"אפלית" גם בתחום הסאונד – חוויה הכוללת התנסות ויעוץ מקצועי בבחירה נכונה של המוצר.

 

בשוק רווי מוצרים מוצא עצמו הצרכן בהרבה מהמקרים בלי יכולת טובה לבחור את המוצר המתאים לו אם בגלל היעדר יכולת לשמוע את האוזניה או הרמקול שבחר לפני הקנייה ואם בגלל היעדר מידע מספיק על האיכויות והתכונות השונות של המוצרים.

 

המהלך של אידיגיטל כלל שלושה מרכיבים עיקריים:

  1. הרחבת המגוון

במסגרת המהלך הרחיבה הרשת את מגוון  מוצרי הסאונד שהיא משווקת  והיא מציעה רמקולים ואוזניות בקשת רחבה של מותגים, איכות ומחירים – ממוצרים  סופר איכותיים ועד למוצרים בסיסיים ואיכותיים במחירים נוחים החל מ- 99 ₪. iDigital  מציעה רמקולים ואוזניות של המותגים המובילים בתחום הסאונד, כדוגמת- Beats, Bose, JBL, SONY, RHA, EDIFIER, MARLEY, audio pro ואחרים.

 

  1. התנסות

כמו בעולם אפל, היתרון ברשת אידיגיטל היא האפשרות לחוות ולנסות את המוצרים. גם בעולם הסאונד, במסגרת מהלך זה, מוצגים עתה בתצוגה רבים ממוצרי הסאונד המאפשרים לכל אחד לשמוע בעצמו את הרמקול או האוזניה ולבחור את הסאונד שמתאים לו. אידיגיטל מאפשרת  ללקוחותיה לנסות ולשמוע את רוב המוצרים כך שהצרכן יכול לבחור את מוצר הסאונד המתאים לו.

 

  1. מומחיות

נציגי הרשת עברו הדרכות נרחבות התחום הסאונד והמוצרים השונים על מנת לאפשר להם להתאים את המוצר הנכון לכל לקוח על פי צרכיו. במקביל להשקת המהלך, יוצאת אידיגיטל גם במבצע בו החל מ- 7 ליולי ולמשך חודש, הרשת מציעה מבצע אטרקטיבי – מגוון אוזניות ורמקולים במחירים ללא מע"מ.

 

לקראת המהלך ערכה הרשת סקר מיוחד, במטרה לבדוק את הרגלי השימוש של הציבור הישראלי במוצרי הסאונד המובילים – אוזניות ורמקולים. את הסקר עשה מכון הסקרים נילסון  בקרב 508 מבעלי אוזניות ורמקולים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה.. 

 

 

ממצאים  שעלו בסקר:

אוזניות

  • 66% מבעלי האוזניות מחזיקים לפחות שני זוגות אוזניות או יותר (מעבר לאוזניה המגיעה חינם ברכישת סמארטפון).

  • השוק עובר לאוזניות אלחוטיות – 51% מבעלי האוזניות רכשו אוזניה אלחוטיות.

  • הישראלים משתמשים באוזניות בעיקר בבית (68%), בנסיעות (59%) ובזמן עיסוק בספורט (56%).

  • השימושים העיקריים הם לשמיעת מוסיקה (92%) , כדיפורית (53%) ןלצפיית תוכן וידאו (53%)

  • אפל מובילה את השוק עם 14% נתח שוק בזכות ההצלחה של האיירפודס. מייד אחריה מותג JBL עם 13% נתח שוק. כל שאר המותגים עם פחות מ- 10% עובדה שמעידה על שוק מאוד מבוזר.

 

רמקולים

  • 34% מבעלי הרמקולים מחזיקים לפחות בשני רמקולים או יותר.

  • בעלי הרמקולים משתמשים בהם בעיקר בבית (83%) ובים או בטיול (65%)

  • הרמקול הנייד הוא מוצר חברתי- 58% מדווחים כי השימוש ברמקול נעשה בחברת משפחה או חברים.

  • JBL מובילה את השוק עם 39% נתח שוק וכל שאר המותגים עם פחות מ- 10% עובדה שמעידה מצד אחד על שוק של מותג מוביל אחד ומצד שני על שיש מקום והזדמנות לצמיחה של מותגים נוספים.

 

לקראת המהלך אומרת איילת צרפתי- רוזן, מנכ"לית רשת iDigital: "זיהינו הזדמנות בשוק הסאונד מאחר ומדובר בשוק גדול שלא מקבל היום מענה מספק בחוייה הקמעונאית. רשת אידיגיטל מתמחה ביכולת להציע ללקוחותיה שילוב של התנסות, איכות ויעוץ מקצועי ועתה, נוכל להציע את זה גם בתחום הסאונד ".