כותרות אחרונות
Search

חדש ברשת "batio" – סדרת ארונות אמבטיה מעוצבים…

רשת "batio"  מרעידה את שוק ארונות האמבטיה ומשיקה ארונות אמבטיה מעוצבים במחירים חסרי תקדים!!! 

רשת  batio, המתמחה בשיווק ארונות אמבטיה איכותיים ומעוצבים בהתאמה אישית, מרחיבה את פעילותה לארונות אמבטיה בייצור סדרתי ומשיקה בימים אלו את סדרת –  high standard  פרי פיתוח של המעצבת רונית טל.

הארונות האמבטיה מעוצבים ומוקפדים, באיכות גבוהה מאוד ומיוצרים מלוחות עץ MR P5 המיובאת מאירופה עם כל התקנים האירופאיים המחמירים. ייחודם של לוחות אלו בכך שהם מיוצרים בתהליך ייצור מיוחד שהופך אותם למתאימים לסביבה לחה כגון מטבחים וחדרי רחצה. לוחות העץ משבבית MR P5 הם חומר ידידותי לסביבה הנמצא כבר בשימוש אצל היצרנים הגדולים והיוקרתיים באירופה. בנוסף צוידו כל המגירות בארונות האמבטיה במסילות Blum וכוללות סגירה שקטה ושליפה כפולה.

batio 3

רשת באטיו – ארון+משטח+כיור+מראה מסדרת high standard. החל מ-600 שח ועד 900 שח. צילום יחצ באטיו. צילום עודד סמדר

הסדרה החדשה מציעה ארונות אמבטיה במידות קבועות עם משטח וכיור וארונות עליונים עם או בלי מראה לתלייה על הקיר. הסדרה כוללת מגוון צבעים עכשוויים, כגון: לבן, אלון מבוקע  ואפרפר בטון או בצבע נועז ובולט כצהוב. ניתן למצוא את הארונות במגוון מידות: ברוחב 60, ברוחב 80, ברוחב 100 ורוחב 120. עוד ניתן למצוא ולשלב חומרים שונים למשטח העליון כגון משטח חרס, משטח בוצ'ר, משטח זכוכית ומשטח אקרילי איכותי.

לדברי אופיר ליבר מנכ"ל קבוצת רהיטי דורון בעלת רשת BATIO: "בתהליכי העבודה ברהיטי דורון אני רואה חשיבות גבוהה מאוד ביעילות לכל אורך תהליכי העבודה. דרך היעילות הגבוהה אנו יכולים לבוא אל קהל הצרכנים עם בשורה גדולה ומחיר קטן. היום אנו משיקים את קו ארונות האמבטיה high standard  מביאים את בשורת האיכות הגבוהה והעיצוב המודרני במחיר נגיש לכל בית בישראל. הסדרה תוכננה לייצור בפסי ייצור המוניים ובכמויות גדולות מאוד. הארונות מיוצרים במפעל החדש של רהיטי דורון ואת היעילות בתהליך הייצור שמוזיל משמעותית את העלויות אנו מעבירים ללקוח".

batio 2

רשת באטיו – ארון+משטח+כיור+מראה מסדרת high standard. החל מ-600 שח ועד 900 שח. צילום יחצ באטיו. צילום עודד סמדר

מחירים לארון קומפלט החל מ- 600 ₪, מחירים לדוגמא:

ארון אמבטיה ברוחב 80  עם 2 דלתות + משטח חרס משולב עם כיור אינטגרלי + מראה – 700 ₪.

ארון אמבטיה ברוחב 80 עם 2 מגירות + משטח חרס משולב עם כיור אינטגרלי + מראה – 1000 ₪.

לדברי יורם ברנשטיין מנכ"ל רשת batio  :"ניתן להיפגש בסניפים עם מעצבת פנים מקצועית המתמחה בתכנון חללים רטובים ולתכנן בעזרתה את ארונות האמבטיה בהתאמה אישית ולפי צרכי הלקוח. האפשרויות בתכנון אישי, הן אין סופיות הכוללות בחירת חומרים, צבעים, סגנונות, ומידות ללא מגבלה. הרשת פונה ללקוחות פרמיום, המעוניינים  במוצרים איכותיים בהתאמה אישית וכעת פונה רשת batio  גם לצרכן המחפש ארונות מעוצבים ואיכותיים במידות קבועות מראש בסדרת high standard."

בנוסף, הארונות בסדרה כוללים תעודת אחריות למשך שלוש שנים! ותאריך אספקה מדויק שמתואם עם הלקוח כבר בעת ההזמנה בחנות!

סניפי רשת באטיו:

בני ברק – רח' הלח"י 27, רשל"צ – רח' האצ"ל 1.

באטיו – www.batio.co.il