כותרות אחרונות
Search

יקב ססלוב מחלוצי יקבי הבוטיק בארץ מתברך בבעלות חדשה של גיבורי ישראל ואנשי העסקים משה לוי וצביקה גרינגולד

בתמונה מימין לשמאל: משה לוי סיגל לוי וארי הראל
צילום: ירון דה-פז

ההשקעה ביקב ססלוב נאמדת במספר מילוני שקלים וכוללת את רכישת המוניטין המפואר של היקב והציוד המתקדם

את היקב תנהל סיגל לוי וליינן הראשי מונה ארי ארל

יקב ססלוב מחלוצי יקבי הבוטיק בישראל, נרכש לאחרונה ע"י שני גיבורי ישראל ואנשי העסקים משה לוי וצביקה גרינגולד והיזם העסקי, ישראל זנג. סיגל לוי, בתו של משה לוי, מונתה למנכ"לית היקב. לוי שמשה בעברה במספר תפקידי מפתח בחברות שונות בארץ ובעולם, ובשנים האחרונות כיועצת שיווקית, מביאה עמה ניסיון ניהולי בינלאומי ורצון עז לבסס ולחזק את מעמדו של יקב ססלוב כאחד היקבים האיכותיים והמובילים בישראל.

ליינן יקב ססלוב מונה השנה, ארי ארל, יליד ארה״ב, אשר עלה לארץ וגויס לצנחנים, בוגר תואר בייננות מנאפה וואלי קולג’. ארי עבד במס׳ יקבים נחשבים בקליפורניה. ארל, בעל ניסיון רב גם כיינן בארץ, הקים יקבים, עובד כיינן בעוד מס׳ יקבי בוטיק ומלמד ייצור יין במכללת אוהלו בקצרין.

בימים אלו, עובר היקב מיתוג מחדש, המבטא את תפיסת הערכים של קבוצת הבעלים החדשה : איכות ללא פשרות, ציונות, מסורתיות ומשפחתיות. בחודשים הקרובים ישיק היקב בציר חדש של יינות רוזה.

משה לוי, בן 70, נשוי אב לשניים וסב לשתיים, בעל תואר שני במנהל עסקים ובוגר AMP  מאוניברסיטת הרווארד, הינו גיבור ישראל ממלחמת יום כיפור. הוא הבעלים של חברת סייפגארד, חברה המתמחה בייצור ותחזוקת מערכות ביטחון ואבטחה של כורים גרעיניים, שדות תעופה ובסיסים צבאיים בארה"ב וקנדה. רוב עסקיו של לוי, עד השנים האחרונות היו בחו"ל ויקב ססלוב הינו מבין ההשקעות שלו בארץ.

צביקה גרינגולד, בן 64, אב לשלושה וסב לשישה, הינו גיבור ישראל ממלחמת יום כיפור וחתן פרס בן גוריון. בעל ניסיון מקצועי עשיר בחברות המתמחות, במשק האנרגיה, היה בין מקימי מפעל טבעול ומנהליו בקיבוץ, כהן כדירקטור בחברות ציבוריות כמו תפרון והבנק הבינלאומי ומשנת 2008 ועד סוף שנת 2013, כהן כראש העיר של אופקים.

ישראל זנג, בן 55, אב לשלושה, בעל חברה לייצור תכשיטים. חזר לארץ עם משפחתו בשנת 1999 לאחר שהות ארוכה במקסיקו, והשתקע בצפון הארץ. לזנג היסטוריה ארוכה עם יקב ססלוב בשנת 2006, בנה עבור ברי ססלוב את היקב במושב צוריאל, החל בנטיית כרמים והיה חלק בפיתוח היקב.

saslov 1

מימין לשמאל:צביקה גרינולד, סיגל לוי, משה לוי, ישראל זנג – צילום: ירון דה-פז

סיגל לוי, מנכ"לית היקב מסרה : "אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הטמון ביקב ונפעל להוביל אותו להישגים רבים בארץ ובעולם. בכוונת החברה להשקיע בפיתוח, בייצור יינות חדשים שיפנו לקהלים שונים ומגוונים. מותג היין ססלוב שהיה לאורך השנים שם נרדף ליין איכותי ומבוקש בקרב שוחרי היין ימשיך ויבסס את מעמדו כמותג מוביל בתחומו".

משה לוי מסר : "כל בקבוק יין הוא עולם בפני עצמו שמבטא, את הסיפור של היינן, האדמה, הענב והחזון של היקב. ההשקעה ביקב הגיעה מהמניע הציוני, להשקיע בארץ, לאו דווקא בתחום העסקים השגרתי שלי. כאדם, שחובב יינות ובעל קולקציית יינות מגוונת מרחבי העולם, אני מרגיש גאווה להיות בעל יקב ישראלי, שהיה מבין חלוצי יקבי הבוטיק ועוד צפויה לו התפתחות רבה שעתידה להשאיר את חותמה על תחום היין בארץ".

יקב ססלוב הוקם בשנת 1998 ע"י משפחת ססלוב בקיבוץ אייל, שבשרון ובשנת 2007 הרחיב היקב את פעילותו למושב צוריאל, שבגליל העליון. הכרמים של היקב נטועים בהרי הגליל העליון בגובה של כ- 800 מטר מעל פני הים, בקדיתא, צבעון, עלמה ובכרם בן זמרה, באזור זה התנאים לגידול גפנים הם מהטובים ביותר בארץ. ליקב שלוש סדרות מרכזיות "אביב", "אדום" ו"רזרב", היינות זכו בפרסים רבים בתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם ויוצאו למדינות רבות באירופה, ארה"ב וקנדה. בצוריאל יש ליקב מבנה מודרני, מרווח ונקי, המצויד במיכלי תסיסה מתקדמים ובציוד מאיטליה, המאפשר ביצוע כל עבודת ייצור היין בתוכו. בקיבוץ אייל נמצא מתקן אחסון ומרכז המבקרים של היקב, שפתוח לביקורים וטעימות לקהל הרחב בימי שישי או בתיאום מראש ומתקיימות בו הרצאות, סדנאות ומכירת יין.

את יינות יקב ססלוב ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות ובחנות היקב בקיבוץ אייל

בימי א'-ה' ובימי שישי בתיאום מראש

קיבוץ אייל (ליד כוכב יאיר) טלפון:09-7492697

אתר יקב ססלוב (בהקמה) http://www.saslove.com/