כותרות אחרונות
Search

מייסדי המשחק "קנדי קראש" משקיעים בכסא בטיחות חדשני לרכב שפיתחה חברה מרעננה

קרן ההשקעות "Sweet Capital" שבבעלות המייסדים של חברת  King Digital Entertainment"" הבעלים של המשחק קנדי קראש, משקיעים כ-1.5 מיליון דולר בחברה הישראלית "Mifold".

חב' "Mifold" בבעלות איש העסקים הישראלי ג'ון סמרוי פיתחה מוצר שנרשם כפטנט בינלאומי – כסא בטיחות לילדים לרכב, קומפקטי, חזק, נייד ומתקפל וקטן פי 10 לעומת כסא בוסטר רגיל.

בחב' "Mifold" השקיעו עד כה למעלה מ-3 מיליון דולר. 

מייסדי "קנדי קראש" משקיעים בכסא בטיחות חדשני לרכב שפיתחה חברה מרעננה – קרן ההשקעות "Sweet Capital" שבבעלות המייסדים של חברת  King Digital Entertainment"" (הבעלים של קנדי קראש) משקיעים כ-1.5 מיליון דולר בחברה הישראלית "Mifold".

קרן ההשקעות sweet capital הוקמה ע"י מייסדי חברת King Digital Entertainment (NYSE: KING)  , אשר מכרו את החברה לפני חודשים ספורים ב-6.9 מליארד דולר. הקרן הובילה סבב גיוס של 1.5 מליון דולר ומסרה כי החליטה להשקיע ב- Mifold כי המוצר שלה "משבש (disrupts) תעשייה מסורתית בעזרת פתרון ייחודי וחדשני לבעיה אמתית בה נתקלים הורים בכל העולם". לסבב הגיוס הנוכחי הצטרפו גם משקיעים אשר השקיעו בחברה בסיבוב הקודם.

כריסטיאן דורפר, מנכ"ל Sweet Capital : "אהבנו את mifold מיד כאשר ראינו את סרטון גיוס ההמונים ופנינו לג'ון. mifold ממציא מחדש את קטגורית בטיחות הנסיעה לילד ומשבש את השוק. mifold הינו פתרון חדשני למצוקה אמתית שהשחקנים המסורתיים התעלמו ממנו. המכירות הבינלאומיות שלהם הם הוכחה שיש צורך אמיתי ולכן מדובר ברעיון גדול."

למרות גודלו הקומפקטי של מושב הבטיחות של mifold הוא שומר על תקני הבטיחות הגבוהים והמחמירים ביותר וזאת באמצעות חדשנות  יוצאת דופן. הפתרון ההנדסי של mifold, המוכר כפטנט, מאפשר לילד לחגור את חגורת הבטיחות כך שלא תעבור על הבטן והצוואר אלא לאורך הכתף והמותניים.
תהליך הפיתוח של המוצר ערך קרוב ל-3 שנים שבמהלכן נערכו לו מבחני ריסוק רבים באירופה ובארה"ב. תוצאות מבחני הריסוק ובדיקות המעבדה מראות כי המוצר אינו נופל ברמת הבטיחות שלו מכל בוסטר רגיל אחר למרות שהוא קטן פי 10 מבוסטר ממוצע.

mifols 1

בצילום מימין: כריסטיאן דורפר, מנכ"ל Sweet Capital וג'ון סמרוי – היזם והבעלים של חב' "Mifold". צילום- מורג ביטן

 לפני מספר חודשים יצאה Mifold בקמפיין בשיווק באתר indiegogo והצליחה למכור מעל מליון דולר במכירות מוקדמות. יותר מ-13 אלף אנשים מלמעלה מ-100 מדינות שונות רכשו  כ-30,000 יחידות והם עתידים לקבל את המוצר בחודש מרץ השנה.

את החברה הקים ג'ון סמרוי מרעננה, אשר שימש בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברות כגון יוניליוור, ג'ונסון אנד ג'ונסון ו-888. סמרוי פיתח את הרעיון ל- mifold לפני שנים רבות, כאשר ילדיו היו צעירים והם חיו בארצות הברית:
"הרעיון המקורי נולד כאשר ילדי היו צעירים יותר ובילו נסיעות רבות במכוניות של חברים, סבם וסבתם, במהלך בחופשות או במוניות", הוא אומר, "אז הבנתי, שאם אוכל לעצב בוסטר שיהיה בטיחותי אך גם קטן מספיק כדי שהילדים ייקחו אותו איתם לכל מקום, אז הם יוכלו תמיד לנסוע בבטחה, לא משנה באיזה רכב הם נוסעים."