כותרות אחרונות
Search

לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM – תחרות צילום סביב 25 שנה של תיירות בישראל

לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM – תחרות צילום סביב 25 שנה של תיירות בישראל.

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM מזמינה אתכם לשלוח את התמונות הכי יפות שצילמתם בישראל ולזכות בכרטיס טיסה ליעד באירופה.

 

תערוכת התיירות הבינלאומית הכי גדולה במזרח בתיכון   IMTMשמארחת כל שנה משלחות, אנשי עסקים, שגרירים וחברות מענף התיירות כבר 25 שנה, מארגנת בפעם הראשונה תחרות צילומים של אתרי התיירות המועדפים על המטייל הישראלי לקהל הרחב ובסיומה יזכה הצילום המנצח בכרטיס טיסה ליעד באירופה מתנת ישראייר.

 

התחרות מתקיימת לרגל השנה ה- 25 של התערוכה ומזמינה את המטיילים לשלוח תמונות של אתרים, מלונות ומסעדות שונות בישראל  עם הסיפורים מאחוריהם. צוות השופטים האמון על בחירת הזוכה יורכב מאנשי תקשורת מYNET ומידיעות אחרונות וייבחן את התמונות על בסיס איכות הצילום, יופיו והסיפור שמלווה אותו. בסיום התחרות נוכל ליהנות מאוסף מרשים של טיולים ותמונות לאורך 25 שנה מנקודת מבטו של המטייל בארץ.

 

הצילומים הטובים ביותר יוצגו בתערוכה שתערך בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 12-13 לפברואר 2019 .  ניתן להירשם לתחרות באתר imtm.co.il  (בלשונית תכנית, כנסים ואירועים) או בלחיצה פה לעמוד התחרות באתר בו מעלים את התמונות.

 

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

 

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

 

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנו שמחים לייחד את התערוכה לרגל השנה ה- 25 בתחרות ולקדם תחרות צילום שתשקף את יופייה של ישראל מנקודת מבטם של המטיילים. כמו בכל שנה, מגיעים לתערוכה עשרות משלחות מהעולם שיוכלו להתרשם מהנופים המרהיבים והמקומות המיוחדים בארץ מנקודת מבטם של המטיילים החיים בישראל ויכולים להעביר את הרגש ואת הסיפור שבתמונה".