כותרות אחרונות
Search

רשת יוחננוף נרתמת למען החיילים הבודדים !

בדרך לבית נוסף לחיילים בודדים של עמותת "בית אלמוג שילוני" !

רשת יוחננוף נרתמת למען החיילים הבודדים !

עמותת בית אלמוג שילוני המסייעת לחיילים בודדים ונתמכת מיומה הראשון על ידי רשת יוחחנוף,  יצאה במסע גיוס מימון לבית נוסף עבור חיילים בודדים.

 

עמותת בית אלמוג שילוני המסייעת לחיילים בודדים יצאה במסע גיוס מימון לבית נוסף עבור חיילים בודדים. יוסי שילוני, אביו של החייל אלמוג שילוני שנרצח בפיגוע, ייסד במודיעין לפני ארבע שנים בית חם ראשון מסוגו על שם בנו המעניק לחיילים מקום מגורים המספק גם מענה רגשי. רשת יוחננוף, התומכת בעמותה מיומה הראשון, מסייעת בגיוס הכספים למען קיומו של הבית והרחבתו למען חיילים נוספים. בין היתר באמצעות הצבת קופות תרומה ומכירת מוצרים במבצעי קו קופה. המימון נאסף מתרומות של לקוחות, בנוסף לתרומה ישירה של הרשת, ומחזק את העמותה בתשלום שכר דירה, מזון ותפעול יומיומי של המתחם לחיילים המתגוררים בו.

 

אלמוג ז"ל נרצח בפיגוע בתחנת רכבת ההגנה בנובמבר 2014. מחבל ניסה לחטוף את נשקו, אך הוא נאבק בו עד מותו ובכך מנע אירוע רב נפגעים. מתוך הצער, משפחתו בחרה להמשיך את מורשתו כמפקד בצבא לחיילים בודדים, והקימה להם בית חם. יוסי שילוני אביו של אלמוג ז"ל סיפר על הקשר עם הרשת והודה לאיתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלי רשת יוחננוף, על התמיכה והעזרה בבית הנוכחי ועל הליווי לו העמותה זוכה מהרשת. "החיבוק החם לו אנו זוכים מהרשת ומהבעלים איתן יוחננוף באופן אישי עד כה מחממם את הלב ומסייע רבות לחיילים רבים. אני מאמין שנצליח להקים עוד בית החדש שיוקם בקרוב בזכות הסיוע וכך ניגע בעוד חיילים רבים ונקל על חייהם".

 

יוסי ומיכל שילוני עם איתן יוחננוף – צילום חן גוסלר גוסלר בית הפקה

 

בימים אלו העמותה פתחה בקמפיין מימון המונים ומגייסת תרומות במטרה לגייס כספים ולהקים בעיר מודיעין את "בית אלמוג שילוני". סביב השקת הקמפיין לגיוס הכספים הדגיש יוסי שילוני כי: "הבית לחיילים הבודדים הוא המורשת שאלמוג שלנו השאיר אחריו. עבורנו, הזיכרון וההנצחה שלו הם לקיים את צוואתו: לתת ולהעניק. בכל שבת שהגיע הביתה לחופשה מהצבא, הוא תמיד צירף אליו חייל בודד שיעשה איתנו את השבת, כדי שלא יהיה לבד בשבת". היעד הוא להקים מבנה מפואר, שיספק בית חם ל–108 חיילים בודדים על שטח שעיריית מודיעין העבירה לעמותה על שם אלמוג לבניית בית נוסף לחיילים בודדים.

 

למתן תרומות לעמותה: https://bit.ly/2StAbIN

 

אודות רשת יוחננוף:

רשת מרכולי הענק מונה כיום 25 סניפי סופר-שוק בפריסה ארצית בבעלות משפחת יוחננוף. רשת מרכולי ענק כוללת בסניפיה עולם עשיר ומגוון של מוצרי צריכה, ובכל אחד מסניפי הרשת עומד לרשות הלקוחות היצע מרשים של מחלקות שירות מובילות בתחומן. הרשת נמצאת בבעלות משפחת יוחננוף והחלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות השבעים ויוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף. בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף ומקפידה לשמור על צביון משפחתי. סניפי הרשת, מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים. צוות הרשת מיומן ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הקמעונאי, ועובר לאורך כל ימות השנה הכשרות מקצועיות המתמקדות גם בהיבט התפעולי וגם בהיבט השירות ללקוח.

 

אתר רשת יוחננוף: www.yochananof.co.il עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/yochananof/