כותרות אחרונות
Search

חדש מבית "מדגל" – עמדות חיטוי אוטומטיות ומעוצבות למקומות ציבוריים ללא מגע.

 

חדש מבית "מדגל" – עמדות חיטוי אוטומטיות ומעוצבות למקומות ציבוריים  ללא מגע.

חברת "מדגל" השיקה את "מדגל-ג'ל" – עמדות חיטוי אוטומטיות ומעוצבות למקומות ציבוריים ללא מגע.

המתקן החדש, נוח להתקנה, אסתטי והיגייני, פתרון טוב לשמירה על הבריאות.

הקורונה כפתה על כולנו לפתח, ללמוד ולהפנים הרגלים חדשים לשמירה על הבריאות – וחיטוי הידיים הוא אחד מהם. ברמה העסקית – רצוי להציג את השינוי באופן ברור, כך שהלקוח יתרשם מיד מהרצינות בה העסק מתייחס לנושא.

 

צילום – חברת מדגל

 

חברת "מדגל" מבית "פלסאון" (משנת 1973), השיקה את "מדגל-ג'ל" – עמדת חיטוי אוטומטית, מעוצבת וממותגת למקומות ציבוריים – פתרון ללא מגע, אסתטי והיגייני, לשמירה על הבריאות. החברה, מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט המעוצבים וכיורי הפרימיוםPEDANTIX , מתמחה גם בפתרונות מתקדמים לעסקים. את עמדת החיטוי ניתן להזמין בהתאמה אישית לבית העסק, ולמתג אותה עם הלוגו וצבעי העסק, כך שתהיה חלק מהמכלול העיצובי של המקום.

 

עמדת החיטוי "מדגל ג'ל" מופעלת באמצעות חיישן IR (אינפרה אדום) המוציא כמות מדויקת של ג'ל חיטוי. ניתן להפעילה באמצעות חשמל או סוללה, והיא מוצעת בשתי תצורות: האחת – ניתנת למיקום על הרצפה, והשניה – מיועדת לתלייה על הקיר.

 

צילום – חברת מדגל

 

מדגל-ג'ל קלה לתפעול, פשוטה להתקנה וניתנת למילוי חוזר של כל סוג אלכוג'ל, אתנול או IPA בריכוז של עד 70% אלכוהול. העמדה, הנגישה לילדים ולאנשים עם מוגבלויות, מתאימה מאוד למרכזי קניות ובילוי, רשתות מזון, חנויות, בתי חולים, בתי ספר, שדות תעופה ועוד…

 

פרטים והזמנות: 073-2333716/7, info@madgal.co.il

 

צילום – חברת מדגל

חברת "מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת "פלסאון" ישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט, וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, פרקטיים ומעוצבים, במחירים הוגנים ומשתלמים. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות ובהתחדשות. ב-2019 השיקה כ-100 דגמים מעוצבים של ארונות אמבט. ב-2020 רכשה את "PEDANTIX" ונכנסה לתחום כיורי הפרימיום למטבח. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן ISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.