כותרות אחרונות
Search

מה בין אמנות ואפייה?

מוזאון הנגב לאמנות מזמין אתכם לתחרות אפייה לרגל התערוכה "אם אין קמח" בחסות חברת "מימונס" ובניצוחו של השף מיקי שמו.

יום ד', 30/9 חוה"מ בין השעות 16:30-19:00 מוזאון הנגב לאמנות רחוב העצמאות 60 באר-שבע

הקונדיטור מיקי שמו הוא השופט הראשי בתחרות האפייה שתתקיים  ביום רביעי, חוה"מ סוכות במוזאון הנגב לאמנות בבאר-שבע. התחרות תחולק לשתי קטגוריות, מאפים מתוקים ומאפים מלוחים ותתקיים בשני שלבים. בשלב הראשון, ישפטו כל המנות על ידי פאנל שופטים וחמש המנות הטובות ביותר בכל קטגוריה יעלו לשלב הגמר בו ישפטו הקונדיטור מיקי שמו והבעלים של חברת מימונס אפייה, אברהם מימון. המנצח בכל קטגוריה יזכה בפרס מתוק במיוחד. ההשתתפות בתחרות אינה כרוכה בתשלום אך מותנת ברישום מוקדם בדף הפייסבוק של  חברת מימונס או של מוזאון הנגב לאמנות.

 

הרעיון לתחרות נולד בעקבות התערוכה החדשה במוזאון הנגב " אם אין קמח" שמוצגת בימים אלה במוזאון.  התערוכה כוללת שילוב מרתק של עבודות וידאו, רישום קלאסי ופיסול ביצירתן של ארבע אמניות – העבודות, העוסקות כולן בקמח בהיבטים שונים ונוגעות בדרכים שונות בערכים מן המסורת היהודית, בעולמן של נשים ובשאלה הנצחית בדבר היחסים בין חומר לרוח.

בזמן התחרות יתקיימו ברחבת המוזאון סדנאות יצירה לילדים בהשראת התערוכה. הילדים ייהנו מסדנת רישום בפחם בהשראת יצירות התערוכה, ציור בעזרת צבעי מאכל טבעיים על גבי בצק סוכר צבעוני , עיטור עוגה אישית בבצק סוכר ועוד הפתעות יפות וטעימות. הסדנאות יתקיימו ללא תשלום לילדים המשתתפים עם משפחותיהם בסיור המודרך לקהל בתערוכה "אם אין קמח".

רישום לתחרות:

דף הפייסבוק- מימונס:  https://www.facebook.com/maimons?fref=ts

דף הפייסבוק- מוזאון הנגב: https://www.facebook.com/negevmuseumofart?fref=ts

 

 

 

 

 

התערוכה פתוח לקהל מ 9 בספטמבר עד 19 בדצמבר 2015

מוזאון הנגב לאמנות

פתוח בימים: ב', ג', ה' בין השעות 16:00-10:00 ד', 19:00-12:00, ו'-ש' 14:00-10:00

מחיר כניסה: 20 ₪ מבוגר / 10 ₪ לילד (גילאי 5-18), חייל במדים, אזרח ותיק וסטודנטים.

טל' 08-6993535

לשעות מיוחדות בחגי תשרי בקרו באתר המוזאון: www.negev-museum.org.il

 

עריכה ועיצוב – אבי בר