כותרות אחרונות
Search

חדש ממנטוס, שלישיית בקבוקוני מסטיק מנטוס Pure Fresh במארז "ננו"

דברים "גדולים" באים באריזות קטנות…

חדש ממסטיק מנטוס: מארז "ננו" Pure Fresh

שלישיית בקבוקוני מסטיק מנטוס Pure Fresh ב-3 טעמי מנטה נפלאים

 

מסטיק מנטוס מסדרת Pure Fresh, מתחדש ומשיק מארז "ננו" Pure Fresh – שלישיית בקבוקוני מסטיק מנטוס Pure Fresh.

 

המארז, קטן ומגוון – מכיל בקבוקוני מיני של המסטיק האהוב ב-3 טעמי מנטה נפלאים: מנטה, מנטה עדינה ופירות-מנטה. מדובר בבקבוקונים המעוגלים בעלי העיצוב הייחודי החדש של מסטיק מנטוס.

 

בקבוקוני ה"ננו" החדשים של מסטיק מנטוס Pure Fresh הינם אריזות נוחות בעלות פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרת על טריות המסטיקים ומותאמת לשמירה בכיס או בתיק, כמו גם לשימוש בבית, ברכב ובמשרד. המסטיקים רכים וקלים ללעיסה ממושכת וטעמם  מרענן נשמר לאורך זמן.

 

כמו כל מוצרי מותג מנטוס, כך גם המסטיקים במארז "ננו" Pure Fresh,  הינם  מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

צילום: אפרת אשל

את מסטיק מנטוס במארז "ננו" Pure Fresh ניתן להשיג בסניפי רשת שופרסל, במחיר מומלץ של 10 ₪.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל