כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – חברת ברימאג משיקה אופה לחם דיגיטלי של המותג "CHROMEX".

אופה לחם "brimag" – צילום: אסף לוי

 

התגעגעתם לריח של מאפייה?

חברת ברימאג משיקה אופה לחם דיגיטלי של המותג "CHROMEX".

 

מה הסיכוי להיתקל במשפחה מרובת נפשות או בזוג צעיר ללא כיכר לחם בבית? כידוע, לחם מהווה מקור עיקרי לתזונה האנושית,  הוא מרכיב חשוב בארוחת הבוקר צהריים וערב, הוא מלווה טוב לחביתה , לסלט לכריך בריאות שמכינים לילדים לבית ספר. כולנו אוהבים את ריח הלחם שנאפה בבית, אבל למי יש זמן לכל ההתעסקות,  החל מלישת הבצק, זמן התפחה ועד לאפייתו בטמפרטורה הנכונה בתנור.

 

חברת "ברימאג", המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מכשירי חשמל של מיטב המותגים לבית ולמטבח,  משיקה בימים אלה   אופה לחם הדיגיטלי של מותג "CHROMEX". מדובר במכשיר   חדשני, עם הפעלה פשוטה וידידותית לאפיית לחם ביתי ( כיכרות לחם עד 900 גרם) וזאת באופן אוטומטי לחלוטין.

 

המכשיר החדש עושה את כל הפעולות להכנת לחם ביתי, מערבל, לש, מתפיח ואופה את הבצק בשלוש דרגות השחמה.

 

 אופה לחם "brimag" צילום: אסף לוי 

 

המכשיר  החדשני בעל חלון הצצה המאפשר בדיקת מצב אפיה ללא פתיחת המכסה. בנוסף, האופה של "CHROMEX" בעל  תוכנית ייחודיות  המאפשר  לשמור על חום הלחם לאחר האפייה למשך 60 דקות,  כך שגם אם הארוחה מתאחרת ניתן ליהנות מלחם חם וטרי. המכשיר המתקדם   בעל 12 תוכניות אפייה רבות ומגוונות ו- 3 תוכניות לאפיה מהירה, כך שניתן לאפות לחם בטעמים שונים, מחיטה מלאה ועד לחם צרפתי.

 

גם ניקיון   המכשיר לאחר האפייה קל ונוח.  התבנית ובוחשן בעלי ציפוי למניעת הדבקה וכן נשלפים בקלות והופכים את ניקוי של המכשיר לפעולה פשוטה.

 

מחיר לצרכן: 499 ש"ח

דגם: CH-4406

שנה אחריות ע"י יבואן רשמי "ברימאג דיגיטל אייג'"

להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

למידע נוסף באתר : www.brimag.co.il