כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – לקראת פסח, מותג "קליית גת" משיק: סילאן טבעי, ללא תוספת סוכר, בבקבוק לחץ המכיל 840 גרם.

 

 

קליית גת מרחיבה את סל מוצריה.

משיקה: סילאן טבעי מזן מג'הול ללא תוספת סוכר, בבקבוק לחיץ 840 גרם.

  • מאפשר נוחות שימוש מרבית ומכיל תמרים מובחרים המדגישים את הארומה וטעמי הפרי הטבעיים
  • כשר לפסח ומתאים להכנת חרוסת, תבשילים, סלטים, מאפים, קינוחים ומריחה על המצה – בארוחות החג ובכלל

 

לקראת פסח, מותג "קליית גת" משיק: סילאן טבעי, ללא תוספת סוכר, בבקבוק לחץ המכיל 840 גרם.

 

הסילאן בבקבוק הלחיץ מאפשר נוחות שימוש מרבית ושליטה על כמות הסילאן הנצרכת. הסילאן עשוי תמרים מובחרים, בעיקר מזן מג'הול הידוע בטעמי התמר הדומיננטיים שלו ובסוכרים הטבעיים שהוא מכיל. ייצור הסילאן מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מקסימאלית על המרקם, הארומה והטעמים המקוריים של התמרים. המוצר אינו מכיל מייצבים, עמילנים, וצבעי מאכל.

 

הסילאן הטבעי של קליית גת כשר לפסח ומתאים להכנת חרוסת, תבשילים, סלטים, מאפים, קינוחים ומריחה על המצה, השריית בשרים וברביקיו, ירקות מוקפצים  – בארוחות החג ובכלל.

 

צילום: עמית שטראוס

 

את הסילאן הטבעי, ללא תוספת סוכר, בבקבוק הלחיץ 840 גר' של קליית גת כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג ברשתות רמי לוי, מחסני השוק, קואופ שופ, יוחננוף  ובחנויות המובחרות. מחירו המומלץ של הסילאן בבקבוק לחיץ 840 גר':21.90 ₪.

 

הסילאן בבקבוק הלחיץ כמו כל מוצרי הסדרה בעל כשרות מהודרת- חתם סופר בני ברק.

 

מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל  ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.