חדש על המדף: מגולגלת ב- 8.90 ₪
שמינית הטורטיות של חברת AVEL
חברת השיווק AVEL ממשיכה לכבוש את מדפי המכירה בחנויות וברשתות השיווק השונות בישראל והפעם באמצעות טורטיות איכותיות במחיר תחרותי
מנכ"ל AVEL היבואנית: "תכניות הבישול ותרבות האינסטגרם יצרו באז של ביקושים למוצר בישול ואפייה"
חברת AVEL, בבעלותו של אבי רווח, לשעבר מנכ"ל בקבוצת "קוקה קולה", מרחיבה את פעילותה והחלה בשיווק טורטיות ברשתות השיווק ובחנויות השונות.
אבי רווח: "אמנם מוצרים כמו טורטיה היו תמיד בשוק, אולם, תכניות הבישול ותרבות האינסטגרם יצרו באז של ביקושים למוצרים כמו הטורטיה וכמו ניוקי, עלי גפן ועוד " אומר רווח "אם בעבר היינו מוצאים אותם בעיקר בחנויות מתמחות הרי שכיום אנחנו חווים עליה של עשרות אחוזים בקטגוריות אלו בכל שנה,אם ניקח את הטורטיה לדוגמה אזי בשנת 2017 ישנו גידול של 28% בשוק המבורקד לעומת אשתקד, גודל הקטגוריה מוערך בכ3.2 מיליון מארזים שהם כ-26 מיליון יחידות טורטייה וסך כספי מוערך של כ-30 מיליון ₪. בשנה וזאת ללא המכירות לשווקים מקצועיים כדוגמת בתי מלון, קייטרינגים מסעדות ועוד. בצד זה, גם מיקומן ברשתות השיווק, על המדפים, מתפתח והולך וכיום ניתן למצוא מגוון נרחב של מוצרים אלו בסופר"
הטורטיות של AVEL מיוצרות במפעל מוביל באירופה ומיובאות בקירור מתוך מטרה לשמור על טריותן. בכל מארז, ניתן למצוא שמונה יחידות בקוטר 20 ס"מ (45 גרם), סה"כ 360 גרם במארז. מחיר לצרכן: 8.90 ₪ למארז.
אבי בווח מוסיף: "המטרה שלנו בטורטיה AVEL ובכלל מוצרי AVEL הינה להנגיש לצרכן הישראלי את תרבות האוכל קולינארית מכל רחבי העולם באמצעות ייבוא מוצרים בינלאומיים איכותיים המיוצרים במפעלים המובילים בעולם ובמחיר אטרקטיבי השווה לכל נפש."
כשרות: כשר פרווה, בהשגחת בד"צ, חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
ניתן למצוא ברשתות השיווק:
יינות ביתן,
מגה, ויקטורי,
מחסני השוק,
סופר דוש,
טיב טעם,
חביב,
מחסני מזון,
חינם פלוס,
מאי מרקס,
מזוז,
מרכז המזון יהודה,
שיווק כרמיאל,
סופר חוף הדקל,
סיטונאות רחמים,
קרלברג,
כלבו סאמארה,
שוק פייסל,
רב שיווק,
ח. כהן
ובעוד מאות מינימרקטים וחנויות מתמחות ברחבי הארץ.