כותרות אחרונות
Search

תרסיס THERMAL SPRING WATER המרענן הרשמי…

THERMAL SPRING WATER המרענן הרשמי…

 תרסיס מים טרמליים – THERMAL SPRING WATER ממעיינות לה רוש-פוזה להרגעה ולריענון העור

 

מוצר חובה בכל תיק !

  • מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה – עשירים באופן טבעי ביסוד קורט, סלניום, אנטי-אוקסידנט הפועל נגד רדיקלים חופשיים.  עשירים במינרלים המסייעים בהפחתת אדמומיות, נפיחות וזיעה וכן בעלי אפקט רענון.

 

  • המים הטרמליים מרגיעים עור מגורה המושפע מגורמים חיצוניים (שמש, זיהום, מתח, טיפולים דרמטולוגיים וכדומה) ומסייעים בהגנה מפני הזדקנות העור.

 

  • תוצאות מוכחות קלינית: העור רגוע ורענן יותר. מתאים לשימוש בקרב ילדים ומבוגרים בעלי עור רגיש או עדין. ללא חומרים משמרים.

 

  • את מוצרי לה רוש-פוזה  ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים ורשתות הפארם

 

 

 

צילום: מוטי פישביין,

 

תרסיס מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה מסייע להתמודד עם השפעות ימי הקיץ החמים ולצלוח אותו בכבוד. בימי הקיץ החמים עורנו נוטה לסבול מגירויים ואיבוד החיוניות הגורמים להזדקנות מהירה ומואצת של העור. הסובלים מעור רגיש או עדין, סובלים אף יותר שכן עורם מגיב בצורה קיצונית לגירויים מגורמים שונים: חשיפה לשמש, לחות מוגברת וכן טיפולים שונים, כגון טיפולים דרמטולוגיים, טיפולי לייזר ועוד…

 

מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה – עשירים באופן טבעי ביסוד קורט, סלניום, אנטי-אוקסידנט הפועל נגד רדיקלים חופשיים, עשירים במינרלים המסייעים בהפחתת אדמומיות, נפיחות וזיעה וכן בעלי אפקט ריענון.

 

למים הטרמליים מספר שימושים: השלמת ניקוי הפנים (לאחר ניקוי הפנים, לרסס ולספוג עם נייר רך), קיבוע איפור, רענון הפנים: לאחר פעילות גופנית, בימי הקיץ החמים, לאחר טיפול או ניתוח דרמטולוגי, לאחר חשיפה לשמש ולאחר טיפול לייזר או קוסמטי. בנוסף,  המים הטרמליים מרגיעים את העור לאחר הסרת שיער, לאחר טיפול באקנה, לטיפול בתפרחת חיתולים ולהרגעת גירוד ואקזמה.

 

סוד המים הטרמליים נחשף !

מקורם של המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה הוא במי גשמים, המחלחלים דרך שכבות של סלעי גיר עם מצבורי סלניום טבעיים. המעיינות הם בני 20,000 שנה. למים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, תכונות אנטי-אוקסידנטיות, המעניקות אפקט הגנה על תאי העור (פיברובלסטים) החשופים לקרינת UVA ו- UVB.

 

סלניום – מינרל בעל ערך רב !

רכיב הסלניום הינו יסוד קורט החיוני לחילוף החומרים בתא ופעיל בשמירת האיזון הביולוגי בגוף האדם. תפקידיו הפיזיולוגיים הרבים של הסלניום קשורים בעיקר בהגנה על תאי הגוף מחמצון, במניעת הזדקנות העור ובטיפול במגוון מחלות.

 

יתרונות שאין שניים להם

המים הטרמליים מעניקים טיפול חיוני לעור רגיש במיוחד המגיב לגירויים. המים אינם מכילים חומרים משמרים, היפואלרגניים ומותאמים לשימוש בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

 

במרכז הטרמלי בעיירה לה רוש-פוזה בצרפת, משתמשים במים הטרמליים לטיפול בילדים עם עור אטופי (אסטמה של העור), בעלי עור מגורה ביותר, ולטיפול במחלות עור שונות, דלקות בפה ובחניכיים ובמהלך טיפולים גניקולוגיים. גם חולי סרטן משתמשים במים הטרמליים על מנת לחזק את עורם.

 

המים הטרמליים מסייעים בהתמודדות עם גלי חום ומומלצים לשימוש בחדרי לידה ולאחר הסרת האיפור הודות לאפקט ההרגעה שלהם.

 

אופן השימוש:

יש להתיז את המים הטרמליים על העור ישירות על האזור הרצוי, להמתין 2-3 דקות ולנגב בטפיחות עדינות עם מגבון נייר רך. ניתן לשימוש גם מעל איפור. במקרה של הזעה, ניתן להתיז במרחק 30 סמ' מעור הפנים, להמתין מספר דקות לספיגה ומעל למרוח קרם פנים.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪

 

אמנת הבטיחות של מוצרי לה רוש-פוזה !

היפואלרגני

ריכוז גבוה של חומרים פעילים נבחרים.

מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי אוקסידנטית על העור.

יעילות מוכחת בתנאי שימוש אמתיים.

מרכיבים וחומרי ריח בכמות המינימלית ההכרחית

אריזה הממזערת את הסיכון לזיהום חיידקי

תאריך תפוגה מצוין על גבי כל המוצרים

 

את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם,

, בבתי המרקחת של קופות החולים: מכבי, לאומית ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים:

https://shop.super-pharm.co.il

www.drugstore.co.il

www.medi-link.co.il

www.telepharma.co.il

www.bela.co.il

www.maxpharm.co.il

 

הצטרפו לקהילת לה רוש-פוזה !

פרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556