כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – "פינטרולס" – מותג מובילי בעולם לעדשי שוקולד לילדים

 

 

 

"פינטרולס" – העדשים שישגעו אתכם עכשיו בישראל!

"פינטרולס" – מותג מהמובילים בעולם לעדשי שוקולד לילדים, סוכריות שאי אפשר להפסיק לנשנש.  צבעוני, מתוק וטעים – ללא צבעי מאכל מלאכותיים – ללא גלוטן- עשוי משוקולד חלב איכותי.

 

אם עד עכשיו הכרתם בעיקר את עדשי השוקולד M&M – בואו להכיר את "פינטרולס", המותג שכובש את הילדים, וגם את ההורים באירופה.

 

"פינטרולס" המותג הכובש את אירופה מגיע לישראל ויתחרה על הטעם של ילדים ישראל במדף הממתקים. עדשי השוקולד של "פינטרולס" משנים את שוק עדשי השוקולד בישראל עם טעם מופלא, מחיר נוח ובעיקר באיכות – "פינטרולס" מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן והם עשויים משוקולד חלב איכותי. "פינטרולס" מגיעים לצרכן במגוון אריזות ומשקלים. בנראות צבעונית, משמחת ובולטת, ואין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל מארז "פינטרולס".

 

"פינטרלוס" מגיעים אלינו מענקית הממתקים האירופאית חברת "אימפריאל", המשמחת קטנים וגדולים כבר משנת  ב1932.  מוצרי החברה משווקים מלמעלה מ-50 מדינות, והם מיובאים לישראל בבלעדיות ע"י חברת גורי.

 

בין מגוון המוצרים:

מארז של 3 שרוולים – 3X22 גרם – 9.90 ₪

צילום: יח"צ חו"ל

 

שקית של 200 גרם – 14.90 ₪

צילום: יח"צ חו"ל

 

מארז 10X15 גרם – 19.90 ₪

צילום: יח"צ חו"ל

 

(מחיר מומלץ לצרכן)

 

השוק בישראל:

שוק ״נישנושי שוקולד״ בישראל מגלגל כ- 200 מיליון ש״ח בשנה ובצמיחה משמעותית מדי שנה. כשהמוצר הבולט בו הוא חטיף קליק. בסגמנט עדשי השוקולד נמצאים המותגים M&M's ועלית. בהערכת שוק של 18 מיליון ₪ בשנה.

 

חברת השוקולד "אימפריאל" , יצרנית העדשים, היא חברת השוקולד המובילה בפורטוגל. היא נוסדה בשנת 1932 . החברה בעלת המותגים המובילים והמוכרים ביותר בפורטוגל. היא מייצאת ללמעלה מ- 50 מדינות בעולם, חברת "אימפריאל" עובדת בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות  וידועה באיכות מוצרים גבוהה.