כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – "DOORe", טכנולוגיה מתקדמת "כחול לבן" לניהול כניסה ויציאה מהבית, המשרד או בית העסק.!

"DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: דרור כץ

 

קבוצת "COBRA" השיקה את "DOORe" טכנולוגיה מתקדמת "כחול לבן" לניהול כניסה ויציאה מהבית, המשרד או בית העסק.!

מדובר במערכת מאובטחת ומוצפנת בפיתוח ישראלי, לניהול כניסה, יציאה ונעילה של דלתות בבתי מגורים, בתי עסק ומשרדים.

המערכת מעניקה למשתמש שליטה אמינה ואופטימאלית על דלת הכניסה בבית, במשרד, או בבית העסק, על זהות הנכנסים/היוצאים ולוח זמנים, כל זאת באמצעות מנעול ופעמון וידאו חכם הנשלט על ידי אפליקציה ייחודית המותקנת בטלפון הנייד.

 

באירוע שהתנהל בהתאם להנחיות בשגרת הקורונה, שנערך לאנשי תקשורת, כתבי טכנולוגיה ומובילי דעה, הציגה קבוצת "COBRA" את מערכת "DOORE", מערכת חדשנית כחול לבן לשליטה מרחוק על דלת הכניסה לבית, משרד או בית העסק. האירוע נערך במסעדת "התרנגול הכחול" בהנהלת השף שאול בן אדרת. את המערכת החדשנית הציגו בפני הבאים אורי סוקולוב, מנהל פעילות "DOORe" בישראל וארז לוי, מנהל  פיתוח מערכת "DOORe".

 

אורי סוקולוב, מנהל פעילות "DOORe" בישראל וארז לוי, מנהל  פיתוח מערכת "DOORe" – צילום: אבי בר

 

"DOORe" מערכת חדשנית "כחול לבן" המאפשרת לנהל את פעולת דלת הכניסה בבית, במשרד או בבית העסק מכל מקום בעולם, המערכת החדשה משנה את תפיסת סגנון החיים שלנו ומאפשרת חיים נוחים ובטוחים ללא מפתח. המערכת כוללת מנעול חכם ופעמון משולב עם מצלמה וידאו חכמה בכניסה לבית. המערכת מספקת אופציה לפתיחה ולנעילת דלת הכניסה מהטלפון הנייד בכל רגע נתון ומכל מקום בו יש קליטת אינטרנט. כמו כן, המערכת מאפשרת קבלת התראות ישירות לנייד על הנעשה מחוץ לדלת הכניסה, מי נכנס ומתי. הכניסה לבאי הבית מתאפשרת באמצעות טביעת אצבע, או באמצעות אפליקציית "DOORe" המותקנת בטלפון חכם עם מערכות הפעלה של אנדרואיד ו-iOS, כולל ניהול הרשאות כניסה לבני משפחה, חברים ועובדים.

 

DOORe מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: איה וינד

 

המערכת החכמה"DOORe" נועדה לשנות את התפיסה לגבי פתיחה ונעילה של דלתות כניסה והקלה משמעותית על ניהול סיטואציות נפוצות סביב הכניסה והיציאה מהבית, המשרד או בית העסק, במציאות היומיומית האינטנסיבית בחיי היום יום. הודות ליכולת השליטה של המערכת לפעול מרחוק, מתאפשרת פתיחה ונעילה של דלתות פשוטה ובטוחה באמצעות הטלפון הנייד, כך שהכנסת בני הבית שנשארו מחוץ לבית ללא מפתח, בעלי מקצוע ונותני שירותים אחרים עליהם אנחנו סומכים, למרחב הפרטי, לא תצריך יותר שינוי תוכניות ועזיבת המשרד באמצע יום עבודה. המערכת החכמה תאפשר למשתמש תזמון מדויק של פתיחה ונעילת הדלת לעוזרת הבית, משלוחי קניות, פיקוח על הגעת הילדים מהלימודים ובקרה עם מי הם מגיעים וגם תקל משמעותית על התופעה המוכרת של שכחה ואובדן של מפתחות הבית.

 

מתוך מצגת באדיבות "DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית

 

"DOORe" הנה פרי פיתוח ישראלי כחול לבן, של מיטב המוחות בקבוצת "COBRA" הפועלת מזה שלושה עשורים, להענקת תמונת מצב עדכנית לגבי הנעשה מחוץ לדלת הכניסה בכל נקודת זמן ומותאמת לשוק הדלתות המקומי. המערכת מבוססת על רשת עצמאית נפרדת שאינה קשורה לספק האינטרנט הביתי  "4G LTE" המערכת מוצפנת ברמת אבטחה גבוהה בתקן "AES256" במטרה למנוע פריצה, או השתלטות של פצחנים על הדלת החכמה. המערכת מאפשרת אופציה לשמירת היסטורית אירועים בענן מאובטח של כל אירועי המנעול החכם והקלטות הוידאו לאירועי הפעמון למשך חצי שנה.

 

"DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: דרור כץ

 

אפליקציית "DOORe" מתריעה בהודעות פוש לטלפון החכם על כל המתרחש בדלת הכניסה ובסמוך לה, כמו כן, האפליקציה מאפשרת לקיים שיחת וידאו עם אורח שמצלצל בפעמון וידאו החכם בדומה לשיחת "סקייפ", כך שניתן גם לפתוח את הדלת לאורח תוך כדי שיחת הוידאו.

 

"DOORe" מנעול ופעמון חכם לבית – צילום: דרור כץ

בעלי הבית יכולים לשלוח לכל בני הבית, משפחה, חברים, עובדי משק הבית, בעלי מקצוע ועוד… "מפתח וירטואלי" לפתיחת הדלת ולהגדיר באמצעות האפליקציה את רמת ההרשאה לפעולות במערכת.

 

 

אורי סוקולוב, מנהל פעילות "DOORe" בישראל – צילום: אבי בר

 

אורי סוקולוב, מנהל פעילות "DOORe" בישראל, מסר "שוק המנעולים החכמים בעולם מתחזק מאוד בשנים האחרונות בשל הפונקציונאליות והנוחות הרבה שהוא מציג, לצד התחזקות מהפכת ה- "IOT". שוק זה נמצא במגמת עליה מתמדת, רק בשנת 2019 השוק העולמי הוערך בכ- 1.2 מיליארד דולר ולמעלה מ- 7 מיליון מנעולים חכמים שווקו. גם בארץ אנו רואים מגמת צמיחה, כשהמוצר אותו אנו מציעים למעשה מאפשר ללקוח הישראלי להתקדם לחיים ללא מפתח בצורה פשוטה, בטוחה ומהנה"

 

מימין: אורי סוקולוב, מנהל פעילות "DOORe" בישראל יחד עם ארז לוי, מנהל פיתוח מערכת "DOORe" –  צילום: אבי בר

 

ארז לוי, מנהל  פיתוח מערכת "DOORe":ארז לוי, מנהל  פיתוח מערכת "DOORe" "המערכת שפיתחנו מספקת פתרון כולל למגוון תופעות נפוצות ומוכרות הקיימות בכל בית. משך הפיתוח ארך למעלה מ- 3 שנים והושקעו בפרויקט זה עשרות מיליוני שקלים. חשוב להדגיש כי הרשת אליה מחוברת "DOORe" מוצפנת ומאובטחת ברמה גבוהה ביותר בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ביותר".

 

ארז לוי, מנהל פיתוח מערכת "DOORe"- צילום: אבי בר

 

מערכת "DOORE" מותקנת על ידי צוות מקצועי אשר עבר הכשרה מיוחדת מטעם החברה. מערכת זו ניתנת להעברה מדלת לדלת בעת מעבר דירה.

 

סרטון המחשה:

https://www.youtube.com/watch?v=x3sW4Bgn87c&feature=youtu.be

 

מחיר מומלץ לצרכן:

89 ₪ למשך 36 חודשים הכוללת התקנת מקצועית.

תשלום נפרד על ה- SIM בעלות של 19.90 ₪ לחודש.

הזמנות בטלפון: *3208 או באתר  www.doore.co.il

 

אודות "DOORe":

מערכת "DOORe" נולדה מתוך צורך גובר להעניק לניהול חיים נוחים ובטוחים ללא מפתח, שליטה חכמה על דלת הכניסה לבתים, משרדים ועסקים שונים. המשימה של "DOORe" היא להפוך את החיים שלנו לנוחים, פשוטים ובטוחים יותר על ידי מתן בקרה ושליטה חסרי תקדים על דלת הכניסה.

 

בחברת  "COBRA" פועלים רבות לייצור מוצרים שיעזרו לכלל הציבור להגן על הדברים החשובים לו ביותר בבית ולהעצים אותם ואת רמת ביטחונם. ב-"DOORe" מאמינים שדלת הבית לא נועדה רק לאבטחת הבית. ושניהול דלת חכמה בבית, במשרד או בבית העסק, משפר את החיים ואת השליטה על מי נכנס לבית בזמן הנכון, בתנאים הנכונים ותמיד בשליטה של בעלי הבית.

 

כחברה מובילה אנו מחויבים  בקבוצת "COBRA" להעניק שירות ותמיכה בכל זמן ולהמשיך לתכנן מוצרים ושירותים משלימים, התורמים לאיכות החיים של לקוחותיהם הנאמנים.