כותרות אחרונות
Search

מהפכה בחברת קרשר (KARCHER) – השיקה בימים אלו סדרה של מכשירי ניקוי מובילים לבית ולגינה עם סוללות נטענות

 

 

חברת "KARCHER".!  

מהפכה בחברת קרשר "KARCHER" החברה המובילה בשוק העולמי בתחום טכנולוגיה במכשירי ניקוי.

השיקה בימים אלו סדרה של מכשירי ניקוי מובילים לבית ולגינה עם סוללות נטענות פורצות דרך באיכות ובטכנולוגיה שלהם, כמו מכונות שטיפה, שואבי אבק, מפוחים ועוד…

 

לראשונה בתחום מוצרי החשמל והניקיון הפועלים באמצעות סוללות נטענות- על גב הסוללות של KARCHER  יש צג דיגיטלי המציג בזמן אמת את זמן הטעינה של הסוללה וכמה זמן נשאר לטעינה מלאה ואת יתרת הזמן בדקות שנשאר לשימוש בסוללה הנטענת (עד להטענה חוזרת)

 

חברת קרשר  (KARCHER) הינה החברה המובילה בשוק העולמי בתחום מכשירי ניקיון וטכנולוגיות חדשות בענף מכשירי הניקיון ומפעילה כ 100 חברות בת בכ-160 מדינות ברחבי העולם, השיקה בימים אלו מהפכה בתחום מוצרי הניקיון הנטענים באמצעות סוללות (ללא צורך בכבל חשמל), סוללות פורצות דרך באיכות ובטכנולוגיה שלהן.

 

חברת קרשר ישראל השקיעה במהלך ההשקה של ליין המוצרים החדש כ500,000 ₪.

 

כל הסוללות הינן בעלות צג דיגיטלי המאפשר למשתמש לקבל נתונים בכל שלב בזמן טעינת הסוללה ובזמן השימוש במכשיר. הצג מראה את זמן השימוש בסוללה וכמה זמן נשאר לשימוש בסוללה עד להטענתה מחדש (זמן השימוש בסוללות הנטענות נע בין 10-30 דקות, תלוי בסוג המכשיר).

 

צילום: יח"צ KARCHER

 

הסוללות של מכשירי KARCHER הן אוניברסליות ומתאימות לשימוש במגוון מכשירי הניקוי של החברה (אותה סוללה) כמו שואבי אבק, מכונות שטיפה בלחץ, מוצרי גינון כמו מפוחים, חרמשים ומגזמות.

 

דוד דהן, מנכ"ל חברת KARCHER  ישראל מציין שהליין החדש של מכשירי ניקוי עם הסוללות, שהינו פטנט של החברה, זיכו את חברת KARCHER  בפרסום בינ"ל על חדשנות פורצת דרך ופיתוח מכונות ומכשירים יעילים, שימושיים באיכות בלתי מתפשרת.

 

חברת KARCHER מגרמניה הינה בבעלות משפחתית, כאמור חברה מובילה בשוק העולמי בתחום טכנולוגיית הניקיון ומעסיקה כ13,000 עובדים ברחבי העולם ובשנה האחרונה מכרה למעלה מ13 מיליון מכונות ומכשירי ניקוי בהיקף מכירות של כ2.5 מילארד יורו.