כותרות אחרונות
Search

מקלדת "WEBEE" – משחקים, לומדים ומתפתחים!

 

 

מקלדת "WEBEE"  משחקים, לומדים ומתפתחים!

(גילאי 1-6)

 

תקופת הקורונה הביאה עמה את אתגר הלמידה מרחוק וההורים נאלצו  להתמודד עם ההשלכות. תלמידי בית ספר, מיסודי ועד תיכון, למדו באמצעות המחשב למרות הקושי הרב בחלק מקבוצות הגיל אבל שום גורם ממסדי לא חשב לתת מענה הולם לגילאי 1-6 שהוצאו ממערכת החינוך הממלכתית והפרטית כאחד. גילאי טרום בית ספר והוריהם נאלצו לשבת בבתים ללא מסגרת חינוכית מתאימה וההורים היו צריכים להמציא מגוון הפעלות ופעילויות שיספקו לקטנטנים איזשהו מסגרת לימודית ולדאוג להרחיב את תודעתם במגוון תחומים. אחד הפתרונות שהקל במידה רבה את הצורך של ההורים למלא את זמנם של הקטנטנים בתכנים חינוכיים הינו "WEBEE"  המקלדת החכמה שמשלבת משחקים חינוכיים לגילאי שנה עד כיתה א'.

 

WEBEE צילום: אייל מרילוס

 

את מערכת ה "WEBEE" הילדים מפעילים בצורה עצמאית ובעזרת המקלדת המיוחדת והמזמינה שעוצבה במיוחד עבור אצבעות קטנטנות וסקרניות הם עונים על שאלות במגוון תחומים, תוך כדי משחק אינטראקטיבי שעוזר להם לפתח יותר מ 20 מיומנויות החל מלימוד צבעים וצורות ועד לימוד חיבור מספרים, קישור אות ומילה ופתרון בעיות מורכבות. המקלדת הייחודית מתחברת לכל מחשב נייד או נייח ובעקבות משבר הקורונה הודיעה החברה כי עד סוף השנה ניתן יהיה לשחק וללמוד עם "WEBEE" גם בסמארטפונים וטלוויזיות חכמות.

 

הבסיס ללימוד באמצעות ה "WEBEE" הינו למידה מטעויות. שלא כמו שאר התכנים המוכרים כגון צפייה פאסיבית בערוצי הילדים, צפייה בסרטוני יוטיוב או כל אפליקציה שאתם חושפים בפני ילדכם, המערכת מאפשרת לילדים לטעות ומנסה ללמד אותם דרך אותן טעויות באמצעות חיזוקים חיוביים המעודדים אותם לא לחשוש מטעויות, לפתח בטחון עצמי ולסגל לעצמם תהליכי חשיבה שיעזרו להם לאורך כל שנות חייהם.

 

WEBEE צילום: אייל מרילוס

 

בנוסף, למרות שכולנו יודעים שלילדים יש נטייה להתמכר למסך, נתוני השימוש במערכת מסירים את החששות שהילדים לא יעזבו אותה. מנתוני החברה עולה כי זמן השימוש הממוצע ב "WEBEE" הוא כ 40 דקות מסך 3.5 פעמים בשבוע והאפקט החינוכי על הילדים מורגש כבר לאחר מספר התנסויות מועט. להורים סקרנים גם קיימת האפשרות להיכנס לנתוני המשחק ולנתונים סטטיסטים מעניינים הנשמרים באזור מיוחד עבורם ולהתעדכן בעקומת הלמידה של ילדיהם.

 

 

בימים אלה  מרחיבים  ב "WEBEE"  את סדרת משחקים ומשיקים מגוון משחקים לימודים חדשים:  

  • חיבור מספרים
  • נדנדות – תפיסה כמותית
  • זיהוי אותיות עברית/אנגלית/ערבית
  • קישור אות ומילה עברית/אנגלית/ערבית
  • אינסטלציה – פתרון בעיות
  • מעגל חשמלי – פתרון בעיות
  • הכנת עוגה – סדר פעולות
  • משחקי הבנת הנשמע חדשים
  • ועוד ….

לכל התכנים של "WEBEE" יש מספר שלבים ורמות קושי כך שהקטנטנים מאותגרים לאורך שנים. אם אתם תהיו מעוניינים להרחיב את עולם התוכן, למערכת יש לא מעט משחקים ותכנים בחנות האינטרנטית שפתוחה רק למשתמשי "WEBEE" בה כל משחק או פעילות עולים 5-10 ש"ח ותמיד תוכלו להוסיף לחשבונכם משחקים חדשים שמתמקדים במיומנויות ספציפיות.

 

WEBEE צילום: אייל מרילוס

 

המקלדות מגיעות במגוון גרסאות:

מקלדת "WEBEE" יאנג לגילאי 1-2 מתמקדת במיומנויות בסיס, פיתוח שפתי וקשר עין יד.

מקלדת ג'וניור גילאי 2-3 מתמקדת במיומנויות הבנת הנשמע, זיהוי צבעים, צורות וחיות, לימוד מילים חדשות, פיתוח יצירתיות ועוד.

מקלדת פרמיום לגילאי 3 מתמקדת בפיתוח מיומנויות חשיבה מתקדמות, זיהוי אותיות, הבנת הנשמע, פתרון בעיות ועוד.

מקלדת פרמיום + לגילאי 1-6 מתמקדת במגוון רחב של מיומנויות החל מלימוד צבעים צורות וחיות ועד הכנה לכיתה א' (מומלצת למשפחות עם שני ילדים).

 

מחירים:

מקלדת יאנג גילאי 1-2 הכוללת 20 משחקים מחיר 269 ₪

מקלדת ג'וניור גילאי 2-3 הכוללת 30 משחקים מחיר 329 ₪

מקלדת פרמיום גילאי 3 + הכוללת 50 משחקים מחיר 389 ₪

מקלדת פרמיום + גילאי 1-6 הכוללת 60 משחקים מחיר 489 ₪

 

ניתן לרכוש באתר האונליין: https://shop-il.webee-world.com/