כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – "Epson" משיקה את מקרן הלייזר 4K 3LCD.!

צילום: יח"צ אפסון

 

חברת "Epson" משיקה את מקרן הלייזר 4K 3LCD.!

הראשון בעולם עם עוצמה של 12000 לומן.

קהלי היעד: סביבות ארגוניות, תחום האקדמיה ולאירועי ציבור. אידיאלי להקרנות ענק של מספר מקרנים במקביל.

 

Epson ישראל משיקה את מקרן הלייזר 4K 3LCD הראשון בעולם עם עוצמה של 12000 לומן. המקרן החדש -Epson Pro L12000QNL  מכוון לסביבות ארגוניות, לתחום האקדמיה ולאירועי ציבור. המקרן הותאם במיוחד לסביבות הפעלה ׳דורשות׳ במיוחד, ולכן הוא מצוייד בצמצם מכני ובמנוע אופטי ממוגן, נתון שהופך אותו לאחד המקרנים היותר עמידים בשוק, המוכן לכל תנאי הסביבה. מנוע הלייזר ומסנן אוויר מיוחד מבטיחים הפעלה נטולת התעסקות עד לפרקי זמן של 20 אלף שעות.

 

ה- Pro L12000QNL  כולל מצלמות מובנות לטובת הקרנה מרובת מקרנים ותוכנת Tile Assist מפשטת את ההקרנות על מסכי ענק, כשהיא מחברת אוטומטית הקרנות ממספר רב של מקרנים. פונקציית התאמת צבע אוטומטית מזהה לבד אי תאימויות בין מקרנים מרובים ומתקנת במקרן – אוטומטית – לצבע הנדרש.

 

המקרן תואם לקו העדשות Pro L של החברה, כולל עדשת .35 zero-offset לטווח קצר. תוכנת ה- Epson Projector Professional Tool (EPPT) מפשטת את ההתקנה – גם כשמדובר על התקנת רשת שלמה של מקרני Pro L.

 

צילום: יח"צ אפסון

 

בין התכונות:

  • רזולוציית 4K ׳טבעית׳.
  • פילטר אוויר אלקטרוסטטי, שיעיל עד ל-20 אלף שעות שימוש – ללא תחזוקה.
  • מבחר רחב של עדשות אופציונליות (נמכרות בנפרד).
  • 2 יציאות ממשק לחיבור מקורות חיצוניים.
  • הקרנה דינמית, הכוללת התאמת צבע אוטומטית ויישור תמונה – כולל תמיכה בהקרנה מרובת מקרנים.
  • תמיכה ב- HDR.
  • צמצם מכני להגנה מנזקי אורות לייזר חיצוניים.

 

 למידע מורחב.

 

אודות Epson

Epson היא יצרנית גלובלית מובילה של מקרנים לתצוגות ולהתקנות בחללים גדולים – כולל באוויר הפתוח. החברה אוחזת כיום בנתח השוק הגדול ביותר – 35 אחוז – במכירות מקרנים לשוק המקצועי.

החברה מקשרת אנשים, התקנים ומידע באמצעות הטכנולוגיות והמוצרים שלה והיא ממוקדת בהנעת חדשנות והתאמת טכנולוגיות לשימוש שעונה על צרכי הלקוחות בתחומי הדפסת הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, מחשוב לביש ורובוטיקה.

החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 76,000 עובדים ב- 87 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן.

http://www.epson.eu