כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "הסיפור של המשפחה שלי" – מאת: אדמית רגב.

צילום: יח"צ

 

 

"הסיפור של המשפחה שלי"

מהי משפחה בכלל כיום ומה באמת חשוב שיהיה בה.?

 

יום אחד, לפני כמה שנים, יצא הבן של אדמית רגב, אז פעוט צעיר, בוכה בבכי תמרורים מהגן וסיפר, בין הדמעות, על החבר מהגן שצחקו עליו בגלל שהמשפחה שלו קצת אחרת.

 

באותו הרגע, אדמית הזדהתה כל כך עם כאבו של הילד הפגוע שהחליטה לכתוב מכתב לבן שלה, המעביר  מסר של קבלת האחר והשונה והבנה כי ישנן מספר דרכים להיות משפחה ולא רק מודל אחד.

 

מתוך כך נולד הסיפור, שהפך לספר הראשון שלה "הסיפור של המשפחה שלי".

 

הסופרת אדמית רגב – צילום: ענת קזולה

 

על פני 32 עמודים  מפרטת אדמית את מגוון המשפחות בהן ניתן להיתקל היום בכל שכונה ורחוב: משפחות שחיות עם בעלי חיים, או ילדים שגרים אצל סבא וסבתא, משפחות שאוהבות לשמור שבת לעומת כאלה שנפגשות ממש מעט, משפחות עם שתי אימהות או אבאים, משפחות של בנים, משפחות של בנות ועוד ועוד…

 

הספר מבקש להסביר כי כל המשפחות הללו הן טובות, אם הן משפחות מעניקות ואוהבות וכלל לא משנה הרכבן.

 

"בעולם שלנו יש משפחות שונות עם הרבה אבאים והמון אמהות. עם הרבה סיפורים מיוחדים ואינסוף הרפתקאות"-

 

אין מבנה אחד למשפחה, ואין דרך אחת שבה האנשים המרכיבים אותה, צריכים להיות או להראות.

 

צילום: יח"צ

 

החשיבות האמיתית היא לאהבה של האנשים בתוך הקבוצה הזו והברית החזקה ביניהם שאין לה גבולות, או הגדרות, של אהבה ללא תנאי ובכל מצב. המשפחה היא המקור והבסיס לכל. הספר נכתב מתוך הרצון לגעת בלב של ילדים והורים, לקבל ולאהוב גם את מה ומי שלא כמונו או בדרכנו ולכל אחד ואחת יש את הזכות להיות שייך ולהיות נאהב להיות חלק ממשפחה אוהבת.

 

הספר מלווה באיורים של דקלה קאלו, מאיירת ומעצבת מוצרי ילדים, שאוירו מתוך חשיבה משותפת על כל אחת מהדמויות ושזירה של מסרים רגשיים וחברתיים באיור. כך יכול כל ילד להזדהות עם דמות מהספר ולהרגיש שייכות למשפחה בסיפור. גם הסצנות מהוות עולמות רגשיים התומכים בסיפור וכל דמות מספרת את סיפורה ומייצרת  חוויה אמוציונלית שונה.

 

                            

הסופרת אדמית רגב  מאיירת דקלה קאלו חנקין – צילום: יח"צ

                            

הספר הוא הראשון מתוך סדרה בת 7 ספרים של רגב שעתידים לצאת בשנה הקרובה _"הדברים החשובים באמת" אשר יעסקו בנושאי משפחה על גוניה השונים והמצבים הרגשיים המאפיינים אותה.

 

אדמית רגב, בת 43, היא בעלת רקע בחינוך ופיתוח מערכי הדרכה במסגרת תוכנית אשכולות בכל הארץ.בשים האחרונות מפתחת מערכי הדרכה ותוכן למיזם הטייסת שפיתחה ותכננה עם בעלה.

 

המאיירת דקלה קאלו חנקין, אמא למאיה גל, ויובל מאיירת ומעצבת מוצרים לילדים. האיורים לספר נוצרו ביחד.

 

32 עמודים

מחיר 74 ₪