כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – מה הקשר בין בעיטות 11 (פנדלים) בכדורגל להשקעות בבורסה?

 

 

מה הקשר בין בעיטות 11 (פנדלים) בכדורגל להשקעות בבורסה?

ספר חדש חושף כיצד יכולה פסיכולוגיית הספורט לשפר את הביצוע האנושי; מדוע "כשחושבים, כבר מאוחר מדי"? האם מוטיבציית-יתר עלולה לפגוע בביצוע? האם מומנטום הוא אמת אשליה? כיצד יוצאים ממשברי ביצוע? בשאלות אלה ואחרות דן הספר החלוצי "BOOST".

מאת: פסיכולוג הספורט פרופ' מיכאל בר-אלי !

 

מהם היסודות הפסיכולוגיים של יכולות הביצוע האנושי וכיצד ניתן לרתום אותם לביצועים ברמה הגבוהה ביותר במסגרת הקריירה ובחיים האישיים? BOOST!  (באנגלית: להאיץ, להגביר/זריקת עידוד, תמריץ), ספרו החדשני ופורץ-הדרך של פרופ' מיכאל בר-אלי, הרואה אור בהוצאת אור-עם, מציג בפני הקוראים תובנות רבות באמצעות מחקר מדעי מקורי, אנקדוטות מרתקות ותיאורי מקרים Study Cases) ) אמיתיים מעולם הספורט ומעבר לו.

 

פרופ' בר-אלי הוא פסיכולוג ספורט מנוסה ומוערך ברחבי העולם,  העוסק מזה 40 שנה בחקר הכישורים המנטליים הנדרשים לביצועי שיא.  הוא מייעץ לספורטאים,  מאמנים,  קבוצות ונבחרות לאומיות בארץ ובחו"ל במטרה לסייע להם לשפר את סיכויי הצלחתם בשדה המשחק ובחיים. בר-אלי עוסק גם בהתנהגות ארגונית ובכלכלה התנהגותית. הוא מכהן כפרופסור מן המניין ומופקד על הקתדרה למחקרים בספורט באוניברסיטת בו-גוריון בנגב, מכהן כיו"ר המועצה האקדמית של מכללת וינגייט, ומוביל את צוותי הפסיכולוגים באיגוד הכדורסל ובהתאחדות הכדורגל.

 

צילום: יח"צ

 

 BOOST! מנתח, מסביר, מנמק ומדגים כיצד העקרונות הפסיכולוגיים שנבחנו בספורט ישימים גם בניהול ארגונים, בעבודה ובחיים האישיים. הספר כולל עצות והנחיות מעשיות,  הנשענות על מחקר יישומי ועשיר בדוגמאות   ממשיות, בהן מראה בר־אלי כיצד יכול כל אדם, לא רק לשפר את עצמו , אלא גם לתמוך טוב יותר בעמיתים לעבודה ובכפיפים, במטרה ליצור סביבת עבודה וחיים מוצלחים ומספקים .

 

להשיג באתר האינטרנט www.bookme.co.il והחל מ-1 בספטמבר גם ברשתות ובחנויות הספרים הנבחרות.