כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "סוף העולם" – ספרה של סילביה בראון.

צילום: יח"צ

 

"סוף העולם" ספרה של סילביה בראון, שחזתה את התפרצות הקורונה, יוצא לאור בעברית.

בימים אלה יוצא הספר לאור בעברית בהוצאת אור עם. מלחמות דת,  טרור עולמי, מגפות גדולות ורצח עם, הובילו  את האנושות אל עידן החרדה.  ומי מתאים יותר להראות את הדרך החוצה אם לא מגדת העתידות הנודעת סילביה בראון?

 

מגדת העתידות האמריקאית סילביה בראון חזתה לפני מותה תחזית מצמררת של התפרצות הקורונה בספרה האפוקליפטי End of Days  . בספר מתוארת לפרטים תחזית אחת ספציפית לגבי שנת 2020: "בסביבות שנת 2020, תתפרץ מחלה חמורה בסגנון דלקת ריאות, שתתפשט ברחבי הגלובוס, תשפיע על הריאות ודרכי הנשימה, ותהיה עמידה בפני כל הטיפולים הידועים לקהילת הרפואה. המחלה תדהים רופאים, אבל לא כמו העובדה שהיא תיעלם במהירות שהיא התפרצה – רק כדי לחזור 10 שנים מאוחר יותר ואז להיעלם באופן סופי".

 

צילום: יח"צ

 

ב"סוף העולם" בראון מתמודדת עם הנושאים המאיימים וכבדי המשקל ביותר בבהירות, בחוכמה ובשלוות הרוח שהיו לסימן ההיכר שלה,  ומשיבה על שאלות קשות כגון: מה צפוי לנו ב-50 השנים הבאות, מה פשר הנבואות הגדולות של נוסטרדמוס וספר ההתגלות, אם העולם עומד להגיע אל קיצו,  כיצד ייראו שעותנו האחרונות ועוד.

 

לכל מי שתהה אי פעם לאן פנינו מועדות ומה  אם בכלל אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע קטסטרופה במימדים תנכיים,  "סוף העולם"  הוא ספר חובה מרתק ועתיר תובנות.

 

כריכה רכה

256 עמודים

הוצאת אור עם

מחיר: 98 שקל

 

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

www.bookme.co.il