כותרות אחרונות
Search

חדש – "VDroom" מציאות מדומה חכמה !

"VDroom" מציאות מדומה חכמה !

חברת ההיי טק הישראלית "VDroom" השיקה אתמול במסיבת עיתונאים במתחם קודאק בפתח תקווה גלריית VR מציאות מדומה ו-360 מעלות חכמה המציגה את התמונות הטובות ביותר של בתי המלון ואתרי נופש בסדר חכם על מנת להגדיל את סיכויי ההמרה.

"VDroom" פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לבניית אתרי מציאות מדומה (VR) לבתי מלון, דירות להשכרה, חברות תעופה ואתרי נופש למטרות שיווקיות והעלאת קמפיינים ויזואליים.

המטרה: הצגת תוכן במציאות מדומה והפיכת חווית המשתמש לטובה יותר ומקצועית יותר, כך שהמזמין יגיע בראש שקט ליעדו מבלי החששות שמלווים הזמנות חופשה מרחוק.

 

 

חברת ההיי טק הישראלית VDroom השיקה אתמול במסיבת עיתונאים במתחם קודאק בפתח תקווה גלריית וי אר ו-360 חכמה המציגה את התמונות הטובות ביותר של המלון בסדר חכם על מנת להגדיל את סיכויי ההמרה.

 

הגלריה החכמה מוצגת סמוך לגלריית ה דו מימד וי של המלון או בעל הדירה. הגלריה יודעת לזהות ולהראות את התמונה הטובה ביותר של המלון על מנת להגדיל את סיכויי ההמרה. האלגוריתם יודע לקחת את הפרמטרים החשובים ביותר מהרשת ולהציג את התמונות בסדר הכי חכם. יצויין, כי הטרנד של החיפוש הוויזואלי (visual search) הוא הטרנד המוביל כיום בעולם. הוא מגדיל את החשיפה במאות אחוזים. תמונה טובה יכולה להעלות את יחס ההמרהconversion rate)  ) בעשרות אחוזים. כך למשל רשת עם 10 בתי מלון עם כ100 חדר ממוצא יכולה להגיע לפוטנציאל תוספת רווח של עד כ – 1 מיליון דולר בשנה. שוק ההזמנות של לינות תיירותיות באינטרנט הוא שוק של מעל ל-25 מיליארדי דולרים בשנה.

 

כל תחום התיירות עובר בשנים האחרונות מהפכה וירטואלית בנושא הזמנת החדרים במלונות ובדירות נופש ובדיוק אל המקום הזה מכוונת חברת "וי.די.רום", שמובילה מיכל הובשמן וצוותה. VDroom פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לבניית אתרי מציאות מדומה (VR) לבתי מלון, דירות להשכרה, חברות תעופה ואתרי נופש למטרות שיווקיות והעלאת קמפיינים ויזואליים. המטרה: הצגת תוכן במציאות מדומה והפיכת חווית המשתמש לטובה יותר ומקצועית יותר, כך שהמזמין יגיע בראש שקט ליעדו מבלי החששות שמלווים הזמנת חופשה מרחוק. זו הפלטפורמה היחידה בעולם שהיא גלריה ווירטואלית דיגיטלית חכמה, המושתתת על יכולות שיווק ( e-commerce).

 

צילום: באדיבות VDroom

 

כל תמונה בה מקבלת חשיפה מידית במנועי חיפוש שונים. זו הפלטפורמה היחידה ב-VR ו-360 מעלות שיודעת לדבר עם כל הפלטפורמות באותה שפה ולהגדיל בעקבות כך את החשיפה. הפלטפורמה מציעה סיור וירטואלי חכם בו ניתן להשתיל מתנות והנחות באופן דינמי לפי שעות ספציפיות ביום וימים שונים בשנה. זאת, על מנת להוסיף את ממד המשחק שיוצר התקשרות, שיוביל להמרה. ניתן לשלב את הסיור בדפי הפייסבוק וברשתות החברתיות של בתי המלון או הנכס ב- Google maps, גולל טקסט, Google Images, יו טוב וב-450 מנועי חיפוש. VDroom מכסה 100% של ניהול חכם של הגלריה הווירטואלית  החכמה. ניתן לצפות בסיור הווירטואלי מכל מכשיר. הפלטפורמה מעודדת תנועה איכותית של גולשים.

 

צילום: באדיבות VDroom

 

עד היום הצגת תכנים במערכת שיווקית מבוססת VR הייתה כרוכה בעלויות גבוהות ובמורכבות טכנית. כמו כן אתרים שהציעו שימוש בתצוגת תוכן על ידי VR חייבו את התיירנים להשתמש במערכת ספציפית, יקרה ומורכבת, שהתוכן שבה לא היה נגיש לכל גולש. הפתרון שמציעה VDroom מפשט מאד את התהליך ומנגיש אותו לבעלי מקומות לינה ואתרי תיירות. VDroom  מאפשרת בנייה קלה ואינטואיטיבית של אתר VR ואיננה מצריכה ידע מקצועי בתכנות. הממשק של VDroom מתחבר לכל ענקי התיירות (OTA) ובהם לאתרי  Trip Advisor, Hotels combined ועוד. VDroom נכנסה בשנה האחרונה לרשתות בין לאומיות ומגדילה את מספר המלונות והדירות שמצטרפים אליה בקצב גידול של למעלה מ100% בחודש בשנה האחרונה.   

מנכ"לית ומייסדת VDroom, מיכל הובשמן צילום: באדיבות VDroom

לדברי מנכ"לית Vdroom ״בתי המלון ודירות הנופש משקיעים מיליוני דולרים בענקיות האינטרנט בתיירות – על מנת שימלאו להם את החדרים. אנחנו מוכיחים שצילומי 360 יתנו פתרון אופטימלי לבעיה. אדם ירגיש כאילו הוא ממש נמצא בחדר ומסייר במלון. אנחנו נותנים פתרון זול, פשוט להפעלה, שמגדיל את ההזמנות בכ-35 אחוז ומקדם את החיפוש בגוגל".

 

מיכל הקימה בהולנד חברה בתחום הזמנות לבתי מלון באינטרנט, עם כ-80 עובדים, שגלגלה מחזור של כ-100 מיליון יורו בשנה. לאחרונה החברה נמכרה, והיא הגיעה לארץ יחד עם צוות הפיתוח שלה והקימה את וי.די.רום.