כותרות אחרונות
Search

חוגגים וולנטיינ'ס עם המותג be-good NY

חוגגים וולנטיינ'ס עם המותג be-good NY

יום האהבה הגיע ואיתו פיד מלא בפרחים, לבבות ודובונים. יכול להיות שגם את קיבלת כזה. יכול להיות שאת הענקת כזה. יכול להיות שאת לא מאמינה ביום הזה או בכך שחוגגים אהבה ביום מסוים. יכול להיות שאת מסתכלת מהצד ואת מרגישה הכי לבד בעולם. אבל יש לך אותך. וזה הכי טוב שיש. את צריכה להיות כל עולמך, ולא אני לא מתכוונת בקטע אגוצנטרי או להיות מרוכזת רק בך, אלא שתאהבי את עצמך באמת, מכל הלב.

 

מתי אם לא עכשיו הזמן לאהוב את עצמך? כי אם את לא תאהבי את עצמך, למה שאחרים יאהבו אותך? אם לא תאהבי את עצמך עכשיו, אז מתי? את זה כל מה שיש לך, לתמיד, והזמן היחיד להבין את זה ולעשות הוא עכשיו. תאהבי את עצמך, איך שאת, כי את שווה את זה, ואת יודעת שמגיע לך הטוב ביותר.

 

צילום: יח"צ

 

גם אנחנו ב- BeGood יודעות שמגיע לך הטוב ביותר, ולכן לרגל יום האהבה אנחנו מעניקות לך קופון של אהבה עצמית, כי מגיע לך לפנק את עצמך.

 

BeGood ניו יורק מביאה בשורה חדשנית לעולם האופנה, המבוססת על פרי פיתוח שוויצרי ואיטלקי, ועומדת לחולל מהפך של ממש. פריטי הלבוש בקולקציה עשויים בטכנולוגיה מופלאה בשם Dermofibra Cosmetics, המספקת תוצאות נראות לעין תוך 10 ימים בכל מה שקשור להקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן. הבד הייחודי ממריץ את המיקרו-סרקולציה באזורים אלו באמצעות  קריסטלים אורגניים ומיקרוספרות מלאות ברכיבים המזינים את עורך וממריצים אותו, כמו אלוורה, קפאין, ויטמיןA  וויטמין E.

 

כל המוצרים של מותג BeGood ניו יורק פותחו באותו האופן: טכנולוגיה יעילה, קבועה ובלתי-מוגבלת שיש לה תוצאות בולטות ומוכחות בשטח.

 

צילום: יח"צ

 

הקולקציה מורכבת מטייצים בעיצוב ספורטיבי ומגוון פרינטים מעניינים לצד פריטים במראה חלק וצבעוניות מאופקת של כחול, שחור ואפור על גווניו. מעבר לטכנולוגיה החדשנית, הטייצים מעוצבים בצורה המותאמת לכל שעות היום ויכולה להשתלב בצורה הרמונית עם בגדי ספורט, בגדי קז'ואל ובגדי ערב.

 

בנוסף, בקולקציה גם בגדי ספורט מעולים לצעידות, אימונים וריצות ובגדי בית נוחים ומשוחררים שגורמים לך להיראות נפלא גם בשעות המנוחה שלך.

 

ניתן להשיג:

www.begoodny.co.il

פייסבוק

Begood NY Israel

אינסטגרם

begoodny.israel