כותרות אחרונות
Search

טרנדים חדשים בשוק הרהיטים – HPL ובדי ריפוד באדיבות מזנוני כהן.

טרנדים חדשים בשוק הרהיטים: HPL ובדי ריפוד.

באדיבות ירון ואליהו כהן בעלי "מזנוני כהן".

 

השיקולים בבחירת ריהוט לבית מערבים את מראה הרהיט, בין אם זו ספה וכורסה ובין אם אלה שולחן או מזנון, את איכותו ואת מידת הנוחות שלו. השלב הבא יערב את בחירת הצבע של הרהיט ואת סוג העץ או המשטח העליון, וכאן בדרך כלל תהיה הבחירה בצבע אחיד עם סוגי עץ מוכרים. אבל בסלון של ירון ואליהו כהן, אב ובנו ובעליהם של "מזנוני כהן", מרגישים ברוחות של שינוי: את עצי האלון והבוק מחליפים כעת סוגים חדשים של עץ כמו אלון מוזהב, אבוני ואגוז אמריקאי, והנהירה אחר ריפודים בצבע בז' וחבריו הסולידיים שינתה כיוון לגוונים חיים ותוססים יותר, הבאים לידי ביטוי בדור חדש של ריפודים.

 

צילום: יח"צ

 

כדי להיות עם יד על דופק ולבשר לקהל על החידושים האחרונים מאירופה מקפיד צוות החנות לבקר בתערוכות בעולם, מאיטליה ועד גרמניה או טורקיה, להתנסות בחומרים חדשים ולקבל השראות לייצור עצמי של רהיטי כחול-לבן בנגרייה המשפחתית. אחד החומרים החדישים שייבאו לארץ לאחר ביקור בתערוכת העיצוב האחרונה במילאנו הוא משטח ה-HPL, פורמייקה מעובה הכבושה בלחץ גבוה, שניתן להשתמש בה בשולחנות, מזנונים, איי מטבח, ספריות ורהיטים נוספים לפי התאמה אישית – הכול לפי ההיצע הגדול בסניפי הרשת.

 

צילום: יח"צ

 

אלי אלדר, מנהל השיווק של הרשת:"החומר אומנם קיים בשוק, אבל הבשורה שלנו היא המידות המותאמות לבקשת הלקוחות והמשחק שאנחנו מאפשרים עם הרהיטים, בין אם הרהיט נפתח ומאפשר הגדלה ובין אם לא"…………… "החומר מדמה לוחות שיש, לוחות בטון או לוחות עץ, רק שהוא פחות כבד, עמיד לשריטות, ניתן להניח עליו דברים חמים ואין צורך להדביק אותו על גבי משטח כלשהו, דבר המחזק את עמידותו לאורך זמן. בכך צועדת החברה צעד אחד מעבר לצבעי הלבן, השמנת והעץ המוכרים ומאפשרת למעצבים ולקהל הפרטי לחוות את האפשרויות הבלתי נגמרות של החומר".

 

צילום: יח"צ

 

ירון כהן מבעלי "מזנוני כהן": "את חגיגת הצבעים בתחום הבדים ניתן למצוא בדור החדש של בדי הריפוד, בהם קטיפה, שמגיעים בכ-200 צבעים נוכחים ועוצמתיים יותר, בפאטרנים מגוונים או בדגמים מעוננים דמויי בטיק"…….. "אנחנו החלטנו להעשיר את ההיצע לקהל ולהציע למשפחות הישראליות אוהבות האירוח את בדי הקטיפה דוחי הכתמים, שאינם סופגים נוזלים. בדים חדשים אלה יצאו היישר ממכבש הטרנדים הלוהט והעכשווי והגיעו לשלושת סניפי העסק המשפחתי, במרכז הישראלי לריהוט ראשל"צ, בהרצל תל אביב וברחוב התע"ש כפר סבא"……… "הבדים מצופים טפלון השומר על עמידותו של הבד ומטשטשים לכלוך".

 

את בדי הריפוד מייעדים במזנוני כהן לא רק לספות, כי אם גם לכורסאות וכיסאות בפינת האוכל, כדי שמי שעדיין שבוי בגוונים הקלאסיים של חלל האירוח וצריך להתרגל לרעיון הצבע, יוכל לקבל אותו גם במינונים קטנים. ואלה, כידוע, עושים את כל ההבדל.