כותרות אחרונות
Search

חוזרים אל נופי העולם הקדמון עם "ג'וקר נציגויות בע"מ" – היבואן הרשמי של חברת "גאו – וורלד" העולמית בישראל (GeoWorld)

ג'וקר נציגויות בע"מ – היבואן הרשמי של חברת גאו – וורלד העולמית בישראל (GeoWorld) חוזרים אל נופי העולם הקדמון

חברת גאו-וורלד העולמית עוסקת בחקר מאובנים, פליאונטולוגיה, ובהפיכתה למוקד עניין ומשיכה עבור ילדים בכל רחבי העולם באמצעות משחקים חינוכיים.

מעבדות המחקר והפיתוח של חברת גאו-וורלד ממוקמות בצפון איטליה, שם צוות מומחים בראשותו של הפליאונטולוג ד"ר סטפנו פיצ'יני, מפיח רוח חיים מחודשת בדמויות השונות אשר מילאו בעבר את עולמנו, תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר של איכות ובטיחות והקפדה על דיוק מדעי ברמת מוזיאון.

המטרה של חברת גאו-וורלד היא לגרות את הסקרנות הטבעית של הילד, להעשיר את עולמו, ולעורר בו את הרצון ללמוד, לחקור ולהעמיק את הידע שלו בצורה מהנה וחווייתית. לכל ערכה מצורפים עלון מידע והוראות הרכבה בעברית.

המגוון הרחב של ערכות החפירה, ההרכבה והצביעה, מאפשרות לכל הורה להתאים את הפעילות ליכולותיו השונות של ילדו, לגילו ולתחומי העניין שלו.

toytime 8 צילום אבי בר

צילום: אבי בר

ד"ר סטיב האנטרס – חוזרים אל נופי העולם הקדמון

על מנת לתת לילד תמונה מלאה של העולם העתיק, כפי שבאמת היה נראה למשל בעידן היורה, ימצא הילד לצד ערכות הדינוזאורים, ימיים, יבשתיים ומעופפים, גם ערכות של האדם הקדמון הניאנדרתל, וכן של יצורים מעידן הקרח- הנמר האימתני סמילודון, הממותה ודוב המערות.

את היצורים השונים יגלה, יחשוף וירכיב הילד בעזרתו של החוקר ד"ר סטיב האנטרס, אשר מזמין את הילד להצטרף אליו למסע מרתק אל העבר באמצעות קומיקס בעברית, המצורף לכל ערכות ההרכבה.

ערכות חפירה – ארכיאולוגים צעירים

ערכות החפירה, המגיעות בשני גדלים, מספקות לילד חוויה של חפירה ארכיאולוגית אמיתית, בה הוא החוקר החוצב את חלקי המאובנים מתוך הקרקע ומרכיב אותם לכדי שלד שלם ומדויק של דינוזאור. הערכה מגיעה עם סט ציוד מלא הכולל מחצלת, משקפי מגן, פטיש חפירה ואזמל, עם תעודת זהות מפורטת של החיה, עם פוסטר הממחיש כיצד נראתה חיה זו במציאות וכן עם הקומיקס של ד"ר האנטרס.

ערכות צביעה – להשתולל עם הדמיון

ערכות הצביעה נחלקות לשני סוגים- שלד לבן להרכבה וצביעה, המגיע בתוך ביצת דינוזאור המשמשת גם כמתקן לכלי כתיבה, ומיועד לגילאי 6 ומעלה, וכן דגם פשוט יותר להרכבה ולצביעה של דינוזאור (שאינו שלד), לילדים הצעירים יותר.

דינוזאורים זוהרים בחושך

חלק גדול מדגמי הדינוזאורים מגיעים בגרסה זוהרת בחושך, בשלל גדלים וברמות קושי משתנות.

טי-רקס ענק – מלך הדינוזאורים מתעורר לחיים

טירנוזאורוס רקס, לטאת-העל המלכותית, מגיע בערכה הכוללת 54 חלקים, בקנה מידה של 1:10, המרכיבים ביחד רפליקה מדויקת באורך של 120 ס"מ! לערכה מצורף הוראות הרכבה, עלון מידע המכיל מידע מפורט על טי-רקס וכן פוסטר אנטומי ענק לתלייה.

pre-1

צילום: יח"צ