כותרות אחרונות
Search

חוסכים בניקוי שטיחים עם "טופ שטיחים" !

 

 

חוסכים בניקוי השטיחים עם "טופ שטיחים" !

ניקוי שטיחים, אם בבית או במשרד, הוא עולם בפני עצמו. ישנם המון תכשירי ניקוי בהם תוכלו להשתמש, חברות ניקיון מומלצות בהן תוכלו להסתייע, מכונות ניקוי שניתן לרכוש ועוד. למעשה, ישנו לא מעט מידע מקצועי שכדאי לדעת על שטיחים. בואו נתחיל.

 

איך קורה שאנשים ככה חוסכים על ניקוי שטיחים וריפודים? חברת ניקיון מומלצת תמיד תגיד לכם דבר אחד, איכות הניקוי תלויה במקצועיות של אנשי הניקיון. ניקוי שטיח מצריך ממכם להשתמש בחומרי הניקוי הנכונים, אך לא רק. שימו לב, למשל, אם מדברים על עובש בשטיח, יש כמה דברים שבאמת חשוב לדעת מראש. רגע קטן לפני שמבצעים השוואת מחירים לניקוי שטיחים וריפודים, מבררים מידע חשוב בפורטל שכולו מידע מקצועי, מחירון ניקוי שטיחים ועוד. קפצו לבקר: https://www.top-carpets.co.il

 

Dry cleaner's employee removing dirt from carpet in flat, closeup השימוש בצילום באישור !

 

עומדים לזרוק את השטיח? תעצרו!

נכון, מחירי רהיטים היום אינם בשמיים, מה שמוביל אנשים רבים להשליך לפח ריהוט במצב בכלל לא רע, שבדרך כלל זקוק להברקה מקצועית. חברת ניקוי מומלצת יכולה להבריק שטיחים מכל הסוגים, כולל כאלו שיש עליהם עובש רב.

 

אם לאחרונה אחסנתם את השטיח במחסן בו ישנה לחות או נזילת גשמים מהגג, ייתכן ותצטרכו להתמודד עם הסרת עובש מהשטיח. ניקוי שטיח מעובש מצריך ממכם שימוש בחומרי ניקוי, אך חשוב מכך, יצריך ממכם שיטת ניקוי ספציפית מאוד. הקפידו לזכור, כשאתם מנקים עובש מהשטיח, תעשו זאת תוך כדי תנועות סיבוביות ובעזרת לחיצות מאוד עדינות. אחרת, אתם תובילו להחדרת העובש עמוק יותר. נבגי עובש? לא אצלכם בבית! לא הצלחתם לבד? טופ שטיחים מאתרים עבורכם חברות ניקוי שטיחים מומלצות באזורכם.

 

מקבלים הצעת מחיר ניקוי שטיח:  

מעבר להמון מידע מקצועי וגם מחירון ניקוי שטיחים וריפודים מעודכן ל-2020, בפורטל טופ שטיחים תמצאו גם את בעלי המקצוע הכי מומלצים באזורכם. לאחר שתשאירו כמה פרטים בסיסיים שיתארו את מהות פנייתכם, ישודכו לכם חברות ניקיון מומלצות הפועלות באזורכם הגאוגרפי.

 

בקלות ובזריזות, ניקוי ריפודים הופך להיות מטלה פשוטה. לא תצטרכו לעבוד קשה ולנסות לאתר חברות ניקיון לבית ולמשרד, מערכת הסינון החדשה בפורטל תעשה זאת עבורכם. איך חוסכים כסף? ככה חוסכים – דרך פורטלים מקצועיים. לייעוץ נוסף, אנו זמינים בפייסבוק של טופ שטיחים.

 

השימוש בצילום באישור  !

 

האם כדאי להשתמש במכונות ניקוי?

בשטח, אנשי ניקיון לעיתים נשאלים לגבי מכונות ניקוי הפועלות באופן של פיזור חומרי ניקוי ומים. לפעמים, אנשים חוששים כי שימוש במכונות ניקוי עוצמתיות יוביל לנזק בשטיחים, או ברהיטים והכורסאות המרופדות. חשוב לציין, מכונות ניקוי אלו אמנם פועלות בשיטה של פיזור מים וחומר ניקוי, אך הן גם פועלות בדרך של יניקת אותם חומרי ניקוי ומים.

 

לאחר שהניקוי של הכורסה  או של השטיח יסתיים, יהיה עליכם להמתין כשעתיים-שלוש עד שהרהיט יתייבש. את הרוב המוחלט של המים וחומרי הניקוי המכונות ישאבו, אך בכל זאת יש לקחת בחשבון את תהליך הייבוש היחסית קצר. מומלץ לא להשאיר את הרהיט או השטיח להתייבש בחוץ, היות והרטיבות תגרום לספיגת אבק מהירה. אחרי שהרהיט או השטיח יבשים, אפשר להוציאם החוצה.