כותרות אחרונות
Search

חופשת קייץ לילדים גרסת רשת מתחמי העבודה BE ALL !

 

חופשת קייץ לילדים גרסת רשת מתחמי העבודה BE ALL !

מתחם "השחר" של רשת BE ALL, הפך ליום אחד לחדר בריחה ענקי במסגרת יום מיוחד לילדי העובדים ברשת.

 

סוף אוגוסט הגיע ועימו בעיה עתיקת יומין: מה עושים עם הילדים? בעוד חלק מההורים ניצלו את הימים האחרונים של החופש הגדול כדי להישאר עם הילדים בבית או לנסוע עמם לחופשה – הרי שחלק לא מבוטל עדיין ממשיך לעבוד כרגיל. רשת מתחמי העבודה השיתופיים BE All  נקראה לדגל וארגנה לילדי החברים ברשת יום חוויתי מיוחד ברוח חדרי הבריחה.

 

במסגרת היום החווייתי, הפך מתחם "השחר" של הרשת ל"אסקייפ רום" ענק, בו ניתנו לילדים משימות שונות כדי לעזור ל"ג'יני של המתחם", מחיפוש מעטפות נסתרות ברחבי המקום ועד לתפעול המקום וארגון ה HAPPY HOUR המסורתי של ימי חמישי, המתקיים במתחם הרשת.

 

צילום – BE ALL

המשימות, שתוכננו במתכונת של "חפש את המטמון", כללו כתבי חידה שונים אותם היו צריכים לפענח בכדי לגלות את יעדי המשימות הבאות שלהם. בין המשימות: תרגום 'כתב סתרים' המורכב מאימוג'יז, חיפוש מעטפות שונות שהוסתרו ברחבי המתחם באמצעות מפה מוצפנת וזיהוי חברות שונות היושבות במתחם באמצעות הלוגואים שלהן. לאחר שאיתרו את משרדי אותן חברות, הילדים היו צריכים לפנות לעובדים בהן במטרה לבקש שיחלקו עימם זיכרונות מהחופש הגדול.

 

המהלך הזה מצטרף לשורת אירועים נוספים שהתקיימו ברשת BE ALL בשבועות האחרונים, כולם חלק מתפיסה הוליסטית שלמה של הרשת אשר באה לצקת משמעות אמיתית בחיי הקהילה של החברים ברשת. עוזי סורקיס, מנכ"ל רשת BE ALL, סיכם את האירוע:"לצד החדשנות והשאיפה למצויינות, BE ALL רואה במשפחה ערך עליון, ולכן יזמנו את האירוע הייחודי הזה שהציע תעסוקה חוויתית לימים האחרונים של החופש הגדול. אנו שמחים לראות את כל הילדים שהגיעו למתחם, בו הם זוכים לראות את מקום העבודה של הוריהם וליהנות מיום מעניין ורווי אטרקציות."