כותרות אחרונות
Search

רשת "BE" מקבוצת שופרסל מרחיבה את פעילותה, תספק תרופות מרשם עד הבית ללקוחות לאומית שירותי בריאות.

לראשונה בישראל !

רשת "BE" מקבוצת שופרסל מרחיבה את פעילותה בתחום שירותי הבריאות ותספק תרופות מרשם עד הבית ללקוחות לאומית שירותי בריאות.

השירות הראשון מסוגו בארץ לאספקת תרופות מרשם עד בית הלקוח, באמצעות הזמנה באינטרנט, צפוי לעלות לאוויר לקראת סוף שנת 2019 וילווה במתן ייעוץ והכוונה רוקחית מקצועית. בחודשים הראשונים השירותים יסופקו בין באר שבע לנתניה. 

היקף העסקה נאמד בכ- 5 מיליון ש"ח.

 

רשת הפארם BE של שופרסל הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת 51% ממניותיה של חברת 'בלה און ליין בע"מ', הנמצאת בשליטת קבוצת 'רקח תעשייה פרמצבטית בע"מ', ועוסקת בשיווק ומכירה של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי נוחות וטואלטיקה, תוספי מזון ותרופות עד בית הלקוח, באמצעות אתר אינטרנט. רכישה זו הינה רכישה ראשונה של רשת BE שתאפשר לה להיות החברה הראשונה בישראל שתספק תרופות מרשם עד בית הלקוח, באמצעות הזמנה באינטרנט.

 

יש לציין, כי בחודש פברואר האחרון, זכתה חברת בלה במכרז של לאומית שירותי בריאות, להפצה, מכירה ואספקה עד הבית של תרופות מרשם ומוצרי בית מרקחת למבוטחי לאומית . החברה מצויה בשלבים מתקדמים של הקמת פלטפורמה ייעודית, לטובת ניפוק ואספקת תרופות מרשם עד לבית הלקוח, בהתאם לכללים ולנהלים שהותוו על ידי משרד הבריאות.

 

משרד הבריאות הסדיר כבר בשנת 2008 מכירה מקוונת ומשלוח תרופות מבית המרקחת לבית הלקוח, אך רשת BE תהיה הראשונה שתספק את השירות לקופת חולים בישראל.

 

כבר היום, משלוחים רבים מסוגים שונים מגיעים ללקוחות עד הבית מדי חודש והכוונה היא שבעתיד תחת קורת גג אחת ניתן יהיה לראשונה בישראל להזמין אף תרופות מרשם של קופות חולים  באמצעות רשת הפארם BE ועל בסיס הפלטפורמה המוקמת בימים אלה בחברת בלה.

 

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, ובהם, קבלת אישור הממונה על התחרות.

 

איציק אברכהן ,מנכ"ל שופרסל. צילום: סיון פרג'

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: " הסכם הרכישה יאפשר לרשת BE, לפרוץ דרך על ידי אספקת תרופות מרשם עד בית לקוחות לאומית שירותי בריאות. זוהי סנונית ראשונה שתאפשר בהמשך את הרחבת השירותים גם למבוטחי שאר קופות החולים על מנת להנגיש את שירותי תרופות המרשם עד הבית עבור אוכלוסיות רבות הזקוקות לכך".

 

אורי וטרמן, מנכ"ל BE: "ברור לנו שהעתיד נמצא בשילוב של מסחר מקוון מוביל ופורץ דרך עם סניפים המייצרים חווית קניה וערך מוסף. בתי המרקחת המהווים עוגן אסטרטגי בכל חנות יהוו עוגן אסטרטגי גם בערוצים המקוונים. ההשקעה בחברת בלה מהווה אבן דרך משמעותית בכניסה לתחום בית המרקחת הדיגיטלי".

 

ניסים אלון, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: לאומית שירותי בריאות מברכת על שיתוף הפעולה החדש עם רשת BE של שופרסל. אספקת תרופות מרשם עד הבית מהווה מבחינתנו סגירת מעגל דיגיטלית של הלקוח, החל מביקור רופא באמצעות הוידאו, דרך הזמנת התרופות באתר או באפליקציה וכלה באספקת התרופות עד הבית על ידי חברת BE.

 

שי אלמוג, מנכ"ל חברת בלה און ליין: "בעידן שבו אנו חיים כל מוצר ושירות מגיעים עד הבית. דווקא תרופות מרשם בוששו עד כה להגיע עד הבית נוכח המורכבות הרבה שקיימת בתהליך והאחריות הרבה הכרוכה באספקת שירות חיוני זה בהתאם לתנאי הרגולציה העדכניים. לשירות זה יש חשיבות רבה למגוון רחב של אוכלוסיות לרבות הגיל השלישי, חולים כרוניים ומאושפזי בית. מדובר בשירות משלים למעטפת השירותים שהולכת וגדלה בשירותי בריאות שניתנים עד הבית. כניסה של רשת BE תיתן מנוף משמעותי בישום פרויקט אסטרטגי ומורכב זה".