כותרות אחרונות
Search

המטבח יוצא לגינה !

המטבח יוצא לגינה !

הארוחה בחצר דורשת הכנות והתרוצצות רבה. צריך לנייד את האוכל וציוד הבישול החוצה, הלוך ושוב בדר"כ יותר מפעם אחת. לאכול ושוב חוזרים פנימה לשטוף את הכלים. כל ההתניידות של פנימה והחוצה, בישול, ההכנות והעומס יהפכו לזיכרון רחוק הודות למגמה חדשה שהולכת ותופסת תאוצה בארץ ובעולם.

מטבחי חוץ מאובזרים שמאפשרים לקבל מטבח חוץ מאובזר שהופך לשטח אירוח חיצוני העומד במרכז כל מפגש. שלבי הכנת הארוחה נעשים מול האורחים, חויה מהנה עם נוחות מקסימלית. מטבח החוץ בהתאמה ועיצוב אישי במרפסת, על הגג או בחצר.

בתכנון ועיצוב מטבח חוץ יש להשתמש בחומרים עמידים במיוחד לפגעי מזג האויר ושהתחזוקה שלהם פשוטה.

 

צילום סטודיו תותחני

 

נירוסטה- אחד החומרים הפופלאריים ביותר למטבחי חוץ. חומר עמיד, מאריך ימים, קל לתחזוקה, מלוטש ומסוגנן. מטבח חוץ מנירוסטה ניצחי, רכישה חד פעמית למטבח חוץ יוקרתי, יצירתי בעיצוב ייחודי. חברת "תותחני אינווסטמנט" מייצגת בארץ את חברת      BARAZZA האיטלקית משתמשת בנירוסטה 304AISI  , חומר מעולה במונחים של חוסן והיגיינה של חיבור של עיצוב ופונקציונליות, פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית מה שמתאים ביותר למטבחי חוץ. ל-BARAZZA , ישנה היכולת ליצור "הלבשה" אינסופית בצורות שונות, בעוביים ובגימוריי נירוסטה שונים בכל משטח נירוסטה בהזמנה מיוחדת, תוך שימוש במומחיות, באומנות ובחדות הטכנולוגיה לשימוש הטוב ביותר. האלמנטים כמובן, הם אינטגרליים עם משטח הנירוסטה. פתרונות העיצוב הבלתי רגילים, באים לידי ביטוי בשילוב אביזרי הבישול והרחצה והתוצאה – גימור אישי וייחודי. לצד הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ליצירת כיריים, תנורים, כיורים וברזים המיועדים למטבחים הבייתים. חברת "תותחני" מציעה 4 סוגי גימורים מפוארים לבחירה: סאטן. מט, וינטאג', מראה.

 

צילום סטודיו תותחני

 

חידושים :

אגניות של BARAZZA  – הפריטים שיעזרו לכם בצורה מיטבית להתארגן במטבח החוץ. פתרונות העיצוב הבלתי רגילים, באים לידי ביטוי בסדרת אגניות, מעוצבות, נגישות , מתופעלים בקלות ע"י המשתמש. יחד עם גימורים מותאמים ומידות הקיימות ב- 90, 120, 180, כך שמתקבל פתרון הרבה יותר אקסלוסיבי . ע"י צירוף וחיבור של רכיבי הבישול והשטיפה.

 

מיכל אשפה מובנה Ergo-Master

מיכל האשפה המובנה למקצוענים, ה-Ergo-Master, משתלב עם משטח העבודה שלכם. הפריטים הבודדים הנראים לעין הם המכסה העגול עם הידית והטבעת. שלושתם עשויים פלדת אל-חלד. השם Ergo-Master מבטא את השימושיות והארגונומיות של המוצר. אין צורך לפתוח את הדלת או להתכופף. השלכת האשפה מתבצעת בגובה משטח העבודה.

 

צילום סטודיו תותחני

 

ליאת קובריגרו  מעצבת פנים:                       

האגניות המדהימות האלה נותנות פתרונות שימושיים לצד המראה האסטטי והיוקרתי, ובאופן המקצועי ביותר. מותקנות כחלק מעומק המשטח, בהן ניתן לשלב אביזרים למגוון השימושים: ליד הכיור, (ייבוש כלים וסבוניות), הכיריים (בקבוקים, מצרכים וכלים לערבוב), ומשטח העבודה (מתקן לאחסון סכינים, מגשי חיתוך ממוגנטים, מצרכים ועוד) – כך שבמקום דברים רבים הפזורים מסביב, הכל מסודר ונוח לשימוש. בתמונות ההמחשה: מגש ייבוש כוסות. מעמדים לבקבוקים/ סכו"ם, מיתקן ייבוש צלחות.

 

הברזים של MGS MILANO המשווקים ע"י  חברת "תותחני אינווסטמנט" עשויים נירוסטה מלאה AISI 316 , היגייניים ביותר, בגימורים שונים של PVD והם אחד מהברזים הבודדים המאושרים ע"י קרן הסניטציה הארצית (NSF),בארה"ב הגוף העולמי המוביל לבטיחות וגהות. בניגוד לחומרים אחרים, כגון פליז, המצריכים שטיפה על בסיס מים לעמידה בהצלחה במבחני ה-NSF, הרכב הנירוסטה טהור לחלוטין, ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לא יחדרו למי השתייה.

 

צילום סטודיו תותחני

 

MGS נבדלת ממרבית יצרני הברזים הנוקטים בעיקרון עיצובי מרכזי של שימוש בלעדי ב"נירוסטה אמיתית". מגוון ברזי המטבח והאמבטיה המינימליסטיים, ראשי המקלחת, ברזי מילוי האמבטיה והאביזרים של MGS, המרוחקים מהתקן התעשייתי של ציפוי פליז ליצירת גימור מוברש או מבריק, מעוצבים תוך שימת דגש מרבי על פרטים ומשלבים את הנירוסטה האיכותית ביותר בעולם!

 

נירוסטה, הנחשבת לחומר בעל "מחזור חיים שלם" אמיתי, היא בעלת יכולת שרידות עצמית גבוהה עם הישג סביבתי מוכח כחומר הממוחזר בפועל בקנה מידה עולמי גדול. הגרוטאות מופרדות בשיטתיות ומוחזרות לתהליך המחזור, בו הן מוכנסות לכבשן חשמלי להתכה מחדש לנירוסטה.

 

תעשיית הנירוסטה של צפון אמריקה תורמת להארכת חיי הנירוסטה באמצעות יצירת שכבה בלתי נראית המתפתחת בטבעיות על פני השטח באמצעות הברזל והכרום הכלולים בנירוסטה. שכבה בלתי נראית זו מתחדשת מיד בעת פגיעה והופכת את הנירוסטה לבעלת יכולת תיקון עצמי יוצאת דופן ומגינה על החומר מקורוזיה.

 

צילום סטודיו תותחני

 

שלבי התכנון המומלצים למטבח חוץ:

  • אקלים וסביבה- התאמת מטבח החוץ לסביבה, עדיף במקום מוצל ומוגן מרוח.
  • פריסה- מטבח חוץ יחולק למספר אזורים. אזור קר: מקרר, מקפיא. אזור חם: כיריים, גריל, תנורים ואזור עבודה. שטחים יבשים: כוללים שטחים ייעודיים להכנת מזון ואיחסון. אזורים רטובים: כיור ומשטח עבודה מסביב. צריך לתכנן כיצד האזורים השונים יעבדו יחד במראה ייחודי אלגנטי ופונקציונאלי.
  • מכשירים. יש להתאים את המכשירים השונים לתכנית העיצוב ולמשטח. לשים לב לאינטראקציה בינהם. אנחנו ממליצים על משולש עובד: כיור, כירים ומקרר יוצרים משולש אידיאלי בינהם.
  • תאורה. באופן כללי אזורים המשמשים להכנת ארוחות, בישול, ונקיון צריכה להיות מוארת היטב. מומלץ על תאורה שתשתלב עם עיצוב המטבח, תוספת  מגע של אופי ואוירה אידיאלית למרחב. עם תאורה נכונה, ניתן ליצור אטמוספרות שונות שיעניקו למטבח החוץ מראה ייחודי.
  • תחזוקה- מטבח החוץ חשוף לפגעי מזג האויר לכן חובה להשתמש בחומרים עמידים שאינם דורשים תחזוקה מיוחדת ועמידים לפגעי מזג האויר
  • שבילי גישה: מומלץ ליצור שביל להגיע בקלות למטבח החוץ
  • טעויות שכדאי להימנע מהן בתכנון מטבח חוץ: שטחי עבודה קטנים מידי, תאורה שאינה מספיקה, חוסר אינטגרציה בין המטבח לסביבה.
  •  

מטבח בחוץ בהחלט מרחיב את מרחב המחיה , ומאפשר לך לבשל, ​​לאכול וליהנות בחברה.

 

מחקר, תכנון, יצירתיות וידע הם מושגים בסיסיים בעיצוב של מטבח חוץ. עם זאת, ברצוננו לציין כי מדובר בעיצוב שונה מזה של מטבח פנימי, בשל פרטים טכניים ואסתטיים שונים.

 

"בית תותחני" ראשון לציון אליהו איתן 24    

9513378 03   בתאום מראש