כותרות אחרונות
Search

חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה בישראל וויסקי סינגל מאלט חדש מבית גלנליווט פאונדרס ריזרב

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בישראל

גלנליווט פאונדרס ריזרב וויסקי סינגל מאלט חדש מבית גלנליווט, הסינגל מאלט המקורי שהציב סטנדרט חדש בעולם

חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה בגאווה בישראל וויסקי סינגל מאלט חדש מבית גלנליווט. גלנליווט פאונדרס ריזרבס נוצר כמחווה אולטימטיבי למייסד גלנליווט, ג'ורג' סמית' ולחזונו המקורי לייצר את וויסקי הסינגל מאלט החלק והמדויק והטוב ביותר.

wiski 2

בלב סגנונו של גלנליווט נמצא את הפירותיות הקלאסית, שהיא תוצר של צורת המזקקות הרחבות בעיצוב בלעדי של סמית'. בפאונדרס ריזרבס, הפירותיות מודגשת בקרמיות ובמתיקות, שמקורן בחביות עץ אלון במילוי ראשון והתוצאה הינה מאלט בעל חלקות יוצאת דופן. זוהי האיכות שבזכותה הגלנליווט של ג'ורג' סמית' נערץ ומוערך על ידי רבים עד היום.  

הסינגל מאלט החדש והמסעיר נמכר בתוך בקבוק זכוכית שקוף, הנותן משנה תוקף לאיכויות של הנוזל, ומדגיש את גווני הזהב הבהיר המושכים של המשקה. האריזה הינה בצבע כחול ג'ורג'יאני רענן ובמראה קלאסי – עכשווי.

הסמל החדש של גלנליווט, המציג גשר מרכבות שחוצה את נהר הליווט, מופיע על החותמת במרכז הבקבוק ועל אריזת הקרטון, בצירוף חתימתו של ג'ורג' סמית' המובלטת בחזית הקופסא כמאפיין ייחודי על מדף המשקאות. 

גלנליווט פאונדרס ריזרבס הוא בעל ניחוחות עדינים של פירות הדר, בדגש על תפוז מתוק. טעמו המתקתק מודגש ע"י נגיעות של תפוזים, קליפות תפוזים ואגסים, עם רמז לממתקי תפוח וטופי המובילים לסיומת ארוכה, שמנה וחלקה.

wiski 1

מחיר מומלץ לצרכן: 172 ₪

על גלנליווט
גלנליווט, נוסד על ידי ג'ורג' סמית בשנת 1824, הינו הסינגל מאלט הסקוטי המקורי, שידוע בזכות חלקותו והפרופיל הפירותי שלו. כיום, גלנליווט הינו הסינגל מאלט הסקוטי הנמכר ביותר בעולם, וכמובן מוביל הקטגוריה בארצות הברית, שוק המאלט וויסקי הגדול בעולם.
גלנליווט הינו גורם משמעותי ביותר בעליית המכירות המשמעותית של קטגוריית הוויסקי סינגל מאלט בעולם, והוא מותג הסינגל מאלט עם צמיחת המכירות הגדולה ביותר בחמש השנים האחרונות. כסינגל מאלט המוביל חידושים בתחום בשנים האחרונות, גלנליווט מחויב לשמירה על המסורת של יצירת וויסקי סינגל מאלט באיכות יוצאת מן הכלל.