כותרות אחרונות
Search

חנוכיית ענק הגדולה בעולם תוקם על גג קניון הדר בירושלים !

נא להכיר – החנוכייה הגדולה בעולם !

 חנוכיית ענק תוקם על גג קניון הדר בירושלים !

החנוכייה תאיר בחנוכה את כל העיר ירושלים וכל אזרחי העיר יוכלו לצפות בנרות הדולקים מביתם

מידות החנוכייה: רוחב 54 מטר, גובה 11 מטר

 

החנוכייה הגדולה בעולם, שמטרתה להאיר  את כל העיר ירושלים,  תוצב לקראת חג החנוכה על גג קניון הדר. עלות הקמת חנוכיית הענק נאמדת בחצי מיליון ש"ח.

 

מידות החנוכייה: גובה 11 מטרים (בגובה של בניין בן 4 קומות) ומשתרעת על  רוחב של כ 56  מטרים. מבנה החנוכייה יורכב מ 8 מגדלי טרסטות של תאורה המתנשאים לגובה של 11 מטרים  החנוכייה  תצופה במסכי LED זוהרים, ותכלול מייצג תאורה שיפעל בשעות מסוימות. 

 

מדובר בחנוכיית ענק המורכבת משמונה קנים ושמש, שתוקם במשך שלושה ימים רצופים, על ידי 100 אנשי צוות המיומנים לעבודה בגובה, והיא תפעל לאורך 8 ימי החג.

 

הדמיה: סטודיו הדמיות

 

עשרות עובדים יעבדו במשך שבוע ימים בהקמת החנוכייה עם 10 טון ברזל, מאות מטרים של תאורה, פסי לדים ו 500 נורות ליבון.

 

לרגל הדלקת נר ראשון, בתאריך כד' בכסלו, 2/12 , ייערך טקס חגיגי בנוכחות: משה לאון- ראש עיריית ירושלים. כמו כן, מדי ערב בשעה 17:00 תיערך הדלקת נרות המיועדת לקהל הרחב. המיצג יהיה פתוח לקהל הרחב עד השעה 23:00 יתקיימו תחרויות נושאות פרסים.

 

אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "המטרה להאיר את ליבם של תושבי ירושלים ולתת לרוח החג תצוגה מרהיבה של מייצג חנוכייה ענק, שלא נראה עד כה בעולם". עוד הוסיף סקוזה: "עיר הקודש ירושלים המפיצה אור לכל העולם, תהנה בחג זה להפיץ את האור תרתי משמע. המיזם החברתי נועד לקרוא לכל תושבי ישראל לבוא וליהנות מחג החנוכה בעיר הקודש, חוויה רוחנית אחרת".