כותרות אחרונות
Search

חשיפה: ככה תתקבלו ליחידת המסתערבים.!

כושר קרבי חיפה אדרנלין כושר קרבי – צילום: עדי אבלס

 

חשיפה: ככה תתקבלו ליחידת המסתערבים.!

"לאחר רף הצלחה חסר תקדים מצדם הדבקנו להם את הכינוי, " מפעל ליצור לוחמי עלית", עד כה הם ממשיכים להתעלות על עצמם ולהבטיח את דור העתיד ביחידתנו"

 

"אדרנלין כושר קרבי" הנה חברת ההכשרה הבלעדית בישראל לשירות פורץ דרך ביחידות העלית הצהליות, גוף חלוצי אשר איגד את אנשי המקצוע המובילים בתחומם הפועלים תחת ארבעה אגפי הכשרה אקסקלוסיביים עליהם תקראו בהמשך המאמר שלפניכם, ואלו בהרמוניה יוצאת דופן הצליחו ליצור קורס הכנה יחיד מסוגו היודע לשלב יד אדם ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

 

קורס הכשרה – פרטים מלאים:

בעת הכניסה לקורס האמור יעבור המועמד ניתוח פרטני ע"י הגורמים הנזכרים לעיל, כאשר מטרתו יצירת אומדן יכולות תוך מתן מפרט מלא לנקודות בהם חסר ואת הצעדים אותם יש לנקוט על מנת להשלימם ובהתאם ליחידה המתבקשת.

 

ניתוח המתבטא באיסוף מידע בצורה מבוקרת וניתובו לארבעת אגפי הפעולה בחברה בהם יתורגם להצבת יעדים וקביעת מטרות אינדיבידואלית הרוקמות את סיפור ההצלחה הבא.

 

כושר קרבי חיפה אדרנלין כושר קרבי – צילום: עדי אבלס

 

דברי בוגר אדרנלין  – לוחם קבע ימ"ס:

לפניכם דבריו של בוגר "אדרנלין" אשר שירת ביחידת המסתערבים (ימ"ס) ואת השינוי שהפך את כל זה לאפשרי.

 

  • אגף מקצועות הספורט: מדובר באגף ייחודי בו עבדנו תחת מדריכי כושר קרבים, מאמני כושר גופני, תזונאים מוסמכים ומדריכי התנועה הרבעוניים אשר הפכו אותי מנער חלש ומפוחד לאדם המסתער קדימה ומבקש לאתגר את עצמו כל פעם מחדש תוך פיתוח יכולות פיזיות המאפיינות ספורטאים מקצועיים מתיחת גבולות אישיים ולימים שבירת שיאי לוחמי היחידה.

 

  • אגף פסיכולוגי: האגף האחראי על טיפוח נבכי נפשו של המועמד, הטמעת אמונה, ביטחון עצמי וידע רחב אשר העניק לי את היכולת לנתח את המעטפת שסביבי ולהעניק לה מענה ממוקד, בן אם היה מדובר במגבש אותו הרשמתי, מתגבש מעליו העפלתי או מפקד את אהדתו רכשתי.

 

  • ניתוח וסטטיסטיקה: האגף המדהים ביותר באדרנלין האחראי על איסוף מידע ושכלולו תוך הענקת אומדן התאמה מלא ע"י קריטריונים ייחודים ולצד בניית מערך עבודה ונקיטת מהלכים אשר אחראים על מקסום יכולות המועמד והצלחתו בפועל, עליו אני מנוע מלחשוף פרטים נוספים

 

שילוב כל אלו לצד עבודה שבשגרה, מענה מלא לאורך כל שעות היממה וליווי אישי ממדריך הצוות תחתיו פעלתי הפך אותי ללוחם העומד לפניכם היום.

 

 

מחויבים לתוצאות שלכם !

אם אתם מבקשים את הליך ההכשרה הבלעדי בישראל להכנה לשירות ביחידות החוד הצהליות וזה הפועל תחת אישורים ממשלתיים.

 

אם אתם דורשים מעטפת הכנה אשר גייסה מעל 250 לוחמי סיירת בשני מועדי הגיוס האחרונים והציבה רף הצלחה שאין שני לו, מקומכם איתנו.

 

ליצירת קשר לחצו על המילה "כושר" בתחילת המאמר, היכנסו לאתר, השאירו פרטים ונציגנו יצרו קשר בהקדם.