כותרות אחרונות
Search

האם יש פתרון להתקרחות?

השתלת שיער – צילום: freepik

 

האם יש פתרון להתקרחות?

התקרחות היא הסיוט של גברים רבים. גברים רבים חוששים לאבד את שיער הראש שלהם – כי אז הם חושבים שהמראה החיצוני שלהם פחות מושך. אם אנחנו איבדנו את שיער הראש שלנו והתקרחנו חשוב שנדע שיש לכך פתרון פשוט וקל – השתלות שיער במפרצים מחיר שווה לכל כיס. כאשר אנחנו נהנה מהשתלת שיער אנחנו יכולים ליהנות משיפור משמעותי במראה החיצוני שלנו.

 

למה התקרחות לא צריכה לפגוע בביטחון העצמי שלנו?

התקרחות לא צריכה לפגוע בביטחון העצמי שלנו במיוחד כאשר יש לה פתרון פשוט מאוד – השתלת שיער. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים בעצמנו כדאי לנו להשקיע בביטחון הפנימי שלנו בתכונות האופי שלנו. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים בעצמנו אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו שווים באמת – בלי שום קשר למראה האישי שלנו. יש אנשים שהם לא הכי יפים מבחינה חיצונית, אבל מבחינה פנימית יש להם הרבה מאוד ביטחון וכריזמה אישית והם יכולים להרגיש בטוחים יותר בעצמם.

 

מה גורם להתקרחות?

יש הרבה גורמים להתקרחות, כאשר הגורמים השכיחים יותר הם:

  • תורשה וגנטיקה,
  • לחץ או טראומה רגשיים,
  • סיבות רפואיות ומחלות,

רוב האנשים מתקרחים בגלל הצטרפות של מספר גורמים ביחד וקשה לדעת מה הגורם העיקרי שגרם להם לאבד את השיער שלהם. אם אנחנו רוצים לטפל בהתקרחות שלנו כדאי לנו לעבור טיפולי השתלות שיער במפרצים מחיר. לא תמיד אפשר לדעת בוודאות למה אדם מסוים איבד את שיער הראש שלו וחשוב מאוד לבחור לא לוותר על הרצון שלנו להיות עם שיער ואנחנו יכולים לבחור לעבור השתלת שיער.

 

השקעה במראה האישי שלנו תאפשר לנו להרגיש הרבה יותר רעננים בכל תחומי החיים. אם נאהב את המראה החיצוני שלנו נרגיש בטוחים יותר במצבים שונים בחיים שלנו כמו למשל בדייטים, במערכות יחסים רומנטיות או במקום העבודה שלנו.

 

השתלת שיער – צילום: freepik

 

מאיזה גיל אפשר לאבד שיער ראש?

ניתן לאבד את שיער הראש בכל גיל. רוב האנשים מאבדים את שיער הראש שלהם ומתקרחים החל מגיל 20 פלוס. אנשים רבים ובמיוחד גברים מתקרחים בגילאי השלושים המאוחרים. לרוב ההתקרחות יכולה להתרחש בהדרגה כאשר בהתחלה מתחילה נשירת שיער ולאט לאט כל הראש נהיה קירח. חשוב שנוכל להרגיש בטוחים בעצמנו גם אם אין לנו שיער בראש וגם אם אנחנו לא מרגישים בטוחים בעצמנו עם השיער שלנו לא מלא בשיער.

 

בסופו של דבר, אנחנו צריכים לדעת לקבל את עצמנו כמו שאנחנו. פלאי הרפואה המודרנית יכולים לאפשר לנו ליהנות מהרבה מאוד פיתוחים טכנולוגיים וטיפולים קוסמטיים שיעזרו לנו ליהנות שוב מראש מלא בשיער. טיפולי השתלת שיער בקרחת יכולים לאפשר לנו ליהנות ממראה מטופח יותר ויפה יותר. ההחלטה איך נראה ואיזה שיער יהיה לנו (או לא) תלויה אך ורק בנו. חשוב לדעת שלא כולם יכולים לעבור מבחינת התכונות הפיזיות שלהם טיפולי השתלת שיער.