כותרות אחרונות
Search

הסעות לחתונה – הבחירה הנכונה.

צילום: freepik

 

הסעות לחתונה – הבחירה הנכונה.

הגעה לאירוע באופן עצמאי הינו דבר מורכב לרוב האנשים בגלל שזה מגביל בשתיית אלכוהול, האורחים נתקלים בחוסר בחנייה וגם עייפות עשויה להשפיעה בנסיעה חזור במהלך הלילה ולסכן את הנוסעים ברכב ואת משתמשי הדרך האחרים. זו הסיבה שהסעות לחתונה זו האופציה המועדפת עבור האורחים.

 

הסעות לחתונה בצפון:

מרבית אולמות חתונה בצפון מתרכזים בערים הגדולות: חיפה, קריות, נצרת, עפולה, חדרה וכו'. ישנם גם גני אירועים רבים בצפון בעיקר באזור עמק חפר. ההגעה לכל אחד מהמקומות שציינו הינו פשוט יותר, בטוח יותר והנוח בהרבה על ידי השכרת שירותי הסעות לחתונה. אין חובה להזמין הסעות אך ורק וחתונה, כמובן שהכוונה היא להזמין שירותי הסעה לכל אולם או גן אירועים לכל מטרה, גם לאירועי חברה, בת/בר מצווה או יום הולדת.

 

הסעות לחתונה במרכז:

אולמות חתונה במרכז בארץ פזורים בכל מקום וכוללים את הערים הגדולות: רמת גן, הרצליה, ראשון לציון, פתח תקווה, בת ים, רחובות ונתניה. ישנם גם אולמות אירועים באזורים שמחוץ לערים כמו למשל בצומת ביל"ו, באיירפורט סיטי ומתחם גלילות. הסעה לחתונה במרכז מצריכה היערכות מראש מכיוון שריכוז התושבים באזור גדול מאוד כך גם מספר החתונות ומספר ההסעות הדרושות לכל אחת מהן. כדי לא להגיע למצב שיש צורך להזמין הסעה מדרום או מצפון הארץ בגלל שבמרכז אין שירות זמין בתאריך שלכם, מומלץ להזמין הסעה לפחות כחודשיים מראש. כמו כן, בגלל מצב התנועה והפקקים כדאי להזמין את ההסעות לשעה מוקדמת ככל הניתן כדי שאכן האורחים יגיעו בזמן לחופה ולא באיחור משמעותי בעקבות הפקקים.

 

הסעות לחתונה בדרום:

אולמות אירועים בדרום מרוכזים גם הם, כצפוי בעיקר בערים הגדולות אך לא רק. בגלל המרחקים הגדולים יש אולמות אירועים בהמון קומות בדרום בהתאם לאזור המגורים של משפחות החתן והכלה. אזור הדרום הוא האזור הגדול ביותר בישראל מפני שמתחיל בתחום העיר אשדוד ממערב, תחום קריית גת במרכז ותחום מלונות ים המלח במזרח. שירותי הסעות באילת אלה אינם אותם שירותי הסעות בבאר שבע וגם לא באזור אשדוד או אשקלון. לכן בהזמנת הסעה לחתונה בדרום חשוב לבחור בחברת הסעות באזור הנכון ולא כל חברה בדרום.

 

צילום: freepik

 

הסעות לחתונה בירושלים והשומרון:

באזור ירושלים, בגלל הצפיפות והתנאים ההרריים תמיד מומלץ להזמין הסעות מיניבוס ולא אוטובוס. ייתכן שכך ההוצאה תהיה גדולה יותר אך מה לעשות שאם אוטובוס אינו יכול להגיע לנקודת האיסוף, לפתח האולם או לפזר בצורה יעילה את האורחים בסיום האירוע, אין טעם לחסוך ובמקום זאת כדאי להזמין מספר מיניבוסים.

 

מה חשוב בהזמנת הסעות:

לא משנה לאן תזמינו שירותי הסעה, חשוב לעשות את הדברים הבאים מראש:

  • השוואת מחירים – בדקו במספר חברות את ההצעה שהם נותנים לכם בהתאם למספר מקומות ישיבה, רכבים ובעיקר את המחיר שתשלמו עבור השירות שהם מציעים.
  • איכות רכבים – ייתכן ותוכלו למצוא חברה זולה במיוחד אך הרכבים שלה אינם אמינים ויכולים להיתקע בדרך, הנהגים אינם נוהגים בזהירות והנוחות בנסיעה תהיה ירידה. כדי להימנע מכך בדקו ביקורות ובקשו המלצות.
  • המלצות – חברה שקופה, כנה ואמיתי בתחום ההסעות תוכל לתת לכם ממליצים מרוצים מהשירות שלה.

 

"דרייבר" הינה חברה המתמחה בענף ההסעות והמוניות. היכנסו עכשיו לאתר ותהנו מהשירות הטוב ביותר לחתונה שלכם.