כותרות אחרונות
Search

טורקיש איירליינס מציעה סיור חוויתי באיסטנבול לנוסעים במחלקת עסקים !

ביזנס & פלז'ר

טורקיש איירליינס מציעה סיור חוויתי באיסטנבול לנוסעי מחלקת העסקים;

החוויה מוצעת ללא עלות כספית לנוסעים אשר צפויה להם המתנה של 7 שעות או יותר לטיסת ההמשך

טורקיש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של טורקיה המפעילה טיסות סדירות יומיות מישראל לטורקיה, משיקה את "חוויית איסטנבול בוספורוס", המיועדת לנוסעים במחלקת העסקים שלה. החוויה מיועדת לנוסעים אשר צפויה להם שהות של 7 שעות או יותר באיסטנבול, בין טיסות, כאשר במקום להמתין לטיסת ההמשך בשדה התעופה, הם יוכלו לחוות מקרוב את היופי של איסטנבול והבוספורוס. החוויה תוצע לנוסעים במחלקת העסקים ללא עלות כספית. 

טורקיש איירליינס

צילום: טורקיש איירליינס

במסגרת החוויה, יזכו המשתתפים לקבלת פנים חגיגית עם הגעתם לשדה התעופה אטאטורק באיסטנבול ויתקבלו על-ידי מדריך אשר ילווה אותם משלב בקרת הדרכונים ועד לסיום החוויה. בשלב הראשון, ייקח המדריך את המשתתפים ברכבים מפוארים אל אחת המרינות בעיר – אמינונו או קרקוי, שני סמלים בולטים של איסטנבול. לאחר מכן, יוצע למשתתפים שיט פרטי במצר הבוספורוס המרהיב ביופיו. במהלך השיט, יגישו אנשי הצוות משקאות וחטיפים לנוסעים וכן חיבור WiFi פעיל שיהיה זמין לשימושם. לאחר השיט, ימשיכו הנוסעים למלון "ארמון צ'יראן" ההיסטורי שם תוצע להם ארוחת טעימות ייחודית ברוח המטבח העות'מני. עם סיום הארוחה, יוחזרו המשתתפים לטרמינל ממנו הם צפויים להמריא בליווי המדריך.

 

אחמט אולמוסטור, סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס: "אנו בשאיפה מתמדת להציע לנוסעים שלנו את חוויית הטיסה הטובה ביותר, באוויר ובאדמה. עם הוספת חווית איסטנבול בוספורוס, אנו ממשיכים לשפר את מגוון השירותים והפעילויות, וביניהם את טרקלין טורקיש איירליינס באיסטנבול, שזכה לאחרונה במקום הראשון בקטגוריית "טרקלין מחלקת העסקים הטוב ביותר בעולם" בטקס פרסי חברות התעופה של SkyTrax. שיפורים אלה הופכים את ההמתנה בשדה התעופה לחוויה מיוחדת ולקוחותינו יכולים כעת ליהנות מהחוויה התרבותית של איסטנבול ממקור ראשון".

 

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר התכנית: https://bosphorus.turkishairlines.com/

 

חברי טורקיש איירליינס המעוניינים ליהנות מהשירות יכולים להזמינו באתר: https://bosphorus.turkishairlines.com/ על ידי הכנסת קוד ה- PNR שלהם.

טורקיש איירליינס

צילום: טורקיש איירליינס

אודות טורקיש איירליינס:

טורקיש איירליינס היא חברת תעופה ברמת ארבעה כוכבים ופועלת כיום עם צי של 329 מטוסים (נוסעים ומטען), וטסה ל- 300 יעדים ברחבי העולם, ל- 251 יעדים בינלאומיים ו- 49 יעדים מקומיים. החברה נוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים וחברה ב- 'סטאר אליינס' (Star Alliance).

על פי סקר Skytrax של 2017, טורקיש איירליינס, שכבר זכתה שש שנים ברציפות בפרס "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה" בין השנים 2011-2016, נבחרה כעת בתור "חברת התעופה הטובה ביותר בדרום אירופה", בפעם התשיעית ברציפות. לאחר שזכתה בפרס "שירות הקייטרינג הטוב ביותר למחלקות התיירים בשנת 2010", טורקיש איירליינס זכתה בפרס "שירות הקייטרינג הטוב ביותר למחלקות העסקים" לשנים 2013, 2014, 2016, ו-2017. בנוסף זכתה טורקיש בפרס "מחלקת העסקים הטובה ביותר" לשנת 2015 ו- 2017, ופרס "טרקלין העסקים הטוב ביותר" בפעם השלישית ברציפות. מידע נוסף על טורקיש איירליינס ניתן למצוא באתר הרשמי של החברה, בפייסבוק, טוויטר, יו-טיוב, לינקדין ואינסטגרם.

 

טורקיש איירליינס

צילום: טורקיש איירליינס

אודות סטאר אליינס:

רשת סטאר אליינס (Star Alliance) הוקמה בשנת 1997 כרשת התעופה העולמית הראשונה שמציעה פריסה עולמית ושירות גלובאלי לנוסע הבינלאומי. קבלתה של סטאר אליינס לעולם התעופה לוותה בפרסים רבים, לרבות פרס "רשת התעופה הטובה בעולם" ממגזין "ביזנס טראוולר" ומסקייטרקס. חברות התעופה השותפות ברשת סטאר אליינס כוללות את:

 

Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI, United Airlines.

 

הרשת מציעה כיום יותר מ -18,450 טיסות יומיות ל -1,300 שדות תעופה ב -190 מדינות. טיסות נוספות מוצעות על ידי שותף עסקי של סטאר אליינס, ג'וניאו איירליינס.