כותרות אחרונות
Search

טור אילת יוצא לדרך ב-17-18/12 ומזמין את רוכבי הכביש לחוויית רכיבה אתגרית ומהנה בנוף המדברי.

 מרוץ טור אילת 2021 צילום: TOMR FEDE

 

 

טור אילת יוצא לדרך ב-17-18/12 ומזמין את רוכבי הכביש לחוויית רכיבה אתגרית ומהנה בנוף המדברי.

טור אילת יוצא לדרך בין התאריכים 17-18/12 (שישי-שבת) בהשתתפות כ-500 רוכבים ורוכבות מקצועיים אשר ישתתפו בקטע נג"ש (נגד השעון) בשדה התעופה הישן באורך 1200 מטרים ובשבת בבוקר, יוזנקו לקטע של 139 קילומטר לאורך כביש 90, קטורה, נאות סמדר, פארק תמנע, דרך עובדה, איילות ועוד…

פרטים נוספים והרשמה: https://toureilat.com/

 

מול הרקע המדהים של הים האדום מצד אחד והרי אילת מהצד השני, ובזכות מזג אוויר נוח גם בחודשי החורף, נערכים בעיר אילת לתחרויות ספורט רבות שמושכות לעיר ספורטאים מכל רחבי הארץ. כחלק מהיציאה ממשבר הקורונה, אילת שמה לעצמה כמטרה עיקרית לקלוט את תיירות הפנים בדגש על תיירות הספורט. העיר שידועה כעיר תיירות וספורט בינלאומית, המארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפים, נערכת לקראת קליטה של מאות רוכבים ובני משפחותיהם שבאים להנות מאירוע ספורטיבי ברמה בינלאומית ומכל מה שיש לעיר להציע.

 

טור אילת דצמבר 2021 – צילום: sportpotograf

 

טור אילת יתפרש על פני סוף שבוע שלם, בין ה-17-18/12, כאשר ביום שישי יתחרו הרוכבים בקטע נגד השעון בשדה התעופה הישן, 1200 מטר וביום השני של התחרות ייצאו הרוכבים לרכיבה של 139 ק"מ בכביש הערבה והסביבה.

 

טור אילת 2021 לרוכבי הכביש, יוצא לדרך בהפקת חברת גראן פונדו ישראל, בניהולם של הראל נחמני וחנן פרץ, אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, בשיתוף פעולה עם עיריית אילת, תאגיד התיירות של אילת, איגוד האופניים בישראל, משרד התיירות ומשרד התרבות והספורט.

 

מרוץ טור אילת 2021 צילום: TOMR FEDE

 

המסלול שאורכו 139 ק"מ מיועד לאופני כביש ומציע חוויה מדברית עם נופים עוצרי נשימה, המשלבים גם מקטעים אתגריים בתוך מסלולי הרכיבה ויעברו דרך כביש 90, קטורה, נאות סמדר, פארק תמנע, דרך עובדה, איילות, עם תצפית לסיני ולמפרץ אילת ממבט על ועוד…

 

טור אילת קרדיט צילום: תומס בלגולה

 

הראל נחמני, ממפיקי האירוע מוסר: "אירוע האופניים טור אילת הנו אירוע ייחודי באחד מהאזורים היפים והמיוחדים בעולם. האירוע מיועד לרוכבי ורוכבות אופניים מקצועיים, גברים ונשים, שרוצים לאתגר את עצמם אחרי שנתיים שבהם רוב אירועי הרכיבה הגדולים בוטלו וכעת אירועי הרכיבה חוזרים ובגדול לעונה מוצלחת וספורטיבית במיוחד"

 

מרוץ טור אילת 2021 צילום: TOMR FEDE

 

אלי לנקרי – ראש עיריית אילת ברך את המפיקים על הבחירה בעיר אילת וציין כיף: "לאחר תקופה מאתגרת בצל הקורונה, אילת שמחה לשוב ולארח אירועי ספורט, כנסים ופסטיבלים. "הרוכבים ללא ספק ייהנו מנוף עוצר נשימה של משאבי טבע ייחודיים בהם התברכה העיר. מדבר רחב ידיים, מפרץ שהוכתר מבין היפים בעולם ושמש חמימה כל השנה. בשם כולנו, אני מודה לאיגוד האופניים על הבחירה באילת, למשרד התיירות ולמשרד התרבות והספורט על החסות ומברך את הרוכבים והאורחים בברכת ברוכים הבאים".

 

ירדן גזית, מנכ"ל משותף באיגוד האופניים בישראל מוסר: "אילת היא יעד טבע "לאירוע דגל" באופני כביש ויש בה כל מה שרוכב אופניים צריך ובעיקר מסלולים מאתגרים, נופים ייחודיים ואפשרויות לינה מגוונות. אני שמח שהתנאים הבשילו לקיומו של טור אילת בסיוע של השותפים, מקווה שהאירוע יהפוך למסורת ומאחל לרוכבות ולרוכבים תחרות מוצלחת ובטוחה".

 

לפרטים נוספים והרשמה: https://toureilat.com/