כותרות אחרונות
Search

טרקטורון חדש של מד"א נחנך במועצה אזורית חוף הכרמל – מענה מבצעי לתוואי שטח מורכב!

צילום: דוברות מד"א

 

 

מענה מבצעי לתוואי שטח מורכב!

טרקטורון חדש של מד"א נחנך במועצה אזורית חוף הכרמל.

 

טרקטורון חדש של מד"א, אשר יפעל במועצה האזורית חוף הכרמל ומוצב בנקודת ההזנקה של מד"א במרכז מירב נחנך בטקס שנערך בקיסריה. הטרקטורון מופעל ע"י מתנדבי מד"א ומטרתו הנה לתת מענה לתוואי השטח המורכב של חופי הים הרבים באזור, בהם חוף נווה-ים, הבונים, דור ועוד ולקצר את זמן התגובה לקריאות חירום שמתקבלות במוקד החירום 101 של מד"א.

 

הטרקטורון החדש שנתרם ע"י אגודת ידידי מד"א בקנדה נחנך בטקס מיוחד במעמד ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק ומנכ"ל מד"א אלי בין.

 

מימין: ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק יחד עם מנכ"ל מד"א אלי בין – צילום: דוברות מד"א

 

מדי שנה, מוזנקים צוותי מד"א לטפל במקרי טביעה רבים בחופי הרחצה ברחבי הארץ, ובעזרת הטרקטורון החדש בעל יכולות 4X4 שהותאם ואובזר במיוחד לצרכי מד"א – באורות אדומים, סירנה וציוד מיוחד המתחבר אל האלונקה ניתן יהיה לקצר את זמני ההגעה, ולחלץ את הנפגע מהשטח החולי ולפנות לחבירה לאמבולנס ולמסוק מד"א ולשפר את המענה הרפואי במקרה חירום לרווחת הנופשים והמבלים הרבים בחופי הים המוכרזים והלא מוכרזים באזור.

 

אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל: "הטרקטורון שחנכנו היום הוא צעד נוסף בשיפור מערך ההצלה שלנו במועצה, כמובן בשיתוף פעולה מצוין עם מד"א, שהם שותפים ותיקים ויקרים שלנו. יחד אנחנו מקימים נקודות הזנקה חדשות, מעבים את המערך הקיים ומשפרים את השירות לתושבים באופן ניכר. אני מבקש לנצל את ההזדמנות כדי להוקיר תודה גדולה לכל העוסקים במלאכה החשובה כל כך של הצלת חיי אדם".

 

צילום: דוברות מד"א

 

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מגן דוד אדום פועל כל הזמן על מנת לשפר את השירות לאזרחים ולקצר את זמן התגובה, במטרה להעניק טיפול רפואי ולהציל חיים בצורה הטובה ביותר. הטרקטורון החדש, יהווה מכפיל כוח למתנדבי ועובדי הארגון בעת קריאות חירום. אני מודה לראש המועצה אסיף איזק על שיתוף הפעולה למען בריאות תושבי האזור כולו".