כותרות אחרונות
Search

פריצת דרך בתחום החקלאות: חברת "Growor" הישראלית פיתחה פתרון מבוסס ענן אשר ינחה את החקלאי כיצד לגדל את הצמח

תמונה חינמית של: אלין פונס מ- Pixabay 

 

פריצת דרך בתחום החקלאות: חברת  "Growor"  הישראלית פיתחה פתרון מבוסס ענן אשר ינחה את החקלאי כיצד לגדל את הצמח על מנת להשיג כ- 30% יותר בתוצרת תוך חיסכון של עד 40% בתשומות.

הפיתוח מתאים לרוב סוגי הגידולים ומיושם כעת בגידולי קנאביס בפיילוט רחב היקף עם חברת Kolas  האמריקאית.

 

חברת "Growor"  הישראלית, שנוסדה לפני כשלוש שנים ע"י איש העסקים דניאל לוין והמדען מיכאל נייש, הודיעה היום על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת "KOLAS  האמריקאית הנחשבת מובילה עולמית בתחום הקנאביס.

 

הפתרון של "Growor" נחשב לפתרון פורץ דרך משום שהוא משלב אמצעים טכנולוגיים כגון חיישנים ואמצעי תאורה לצד AI  מבוסס ענן על מנת לתת בכל רגע נתון לחקלאי את כל המידע שהוא זקוק לו על מנת לשפר באופן משמעותי את איכות וכמות התוצרת, תוך חיסכון רב בתשומות.

 

תמונה חינמית של: sippakorn yamkasikorn מ- Pixabay

 

החברה משתמשת במספר פטנטים טכנולוגיים שהיא פיתחה על לבצע "מניפולציה" על הצמח, הגורמת לו להגביר את מחזורי הגדילה הטבעיים שלו.

 

החברה דיווחה בעבר על תוצאות טובות בניסויים שערכה בארה"ב, קנדה וישראל, וכאמור בימים אלו יוצאת בפיילוט רחב היקף עם חברת "KOLAS" מקליפורניה.

 

"אנו פועלים בתחום מאד ייחודי שמחבר בין הנדסה לאגרונומיה" מציין מיכאל נייש, מפתח הטכנולוגיה, ד"ר לפיזיקה וחשמל מאוניברסיטת תל אביב. אנו מאמינים שהפתרון שלנו ימקם את ישראל כראשונה בעולם ביצור קנאביס, שזה היישום הרווחי ביותר כרגע עבור הטכנולוגיה שלנו. מטרת העל שלנו היא לסייע למדינות מתפתחות דלות יבולים חקלאיים לשפר באופן ניכר את יכולת היצור שלהם לרווחת האנושות.