כותרות אחרונות
Search

יוצאים מעבדות לחירות עם שואב האבק החדשני והמתקדם ביותר של Dyson ה- V10

יוצאים מעבדות לחירות עם שואב האבק החדשני והמתקדם ביותר של Dyson  ה-V10.! 

ה-V10 ודגמים נוספים מוצעים עם מתנה אטרקטיבית במיוחד לרגל חג הפסח.

 

  • מבצע החג בתוקף ברכישה דרך Dyson או רכישה ברשתות החשמל ואתרי הסחר המורשים שמשווקים את מוצרי Dyson באחריות ב.נ.ז.כ סחר בלבד

  • לרוכשים במבצע תוצע ערכת אביזרים לבחירה בשווי 450 ₪ מתנה

  • ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של מוצרי Dyson בישראל, מעניקה שנתיים אחריות ושרות בבית הלקוח

 

חג הפסח הוא ללא ספק חג הניקיונות. בתקופה זו של השנה מורגשת כמעט בכל בית ישראל תכונת הסדר והניקיונות. לכבוד החג וכדי לעזור לכם במלאכת הניקיונות,  ב.נ.ז.כ סחר היבואנית והמשווקת הרשמית של Dyson בישראל, יוצאת במבצע: בכל קניה של שואב אבק אלחוטי מהדגמים המשתתפים במבצע, יקבל הרוכש מתנה לבחירה בשווי 450 ₪:

 

צילום ארכיון: יח"צ

 

מארז cordless kit – מארז המכיל 4 אביזרים: צינור מאריך לשואב, מברשת עדינה למסכים, מברשת מזרנים רחבה ומברשת ללכלוך עיקש.

או

מארז  car kit –  מארז המכיל 3 אביזרים: צינור מאריך לשואב, מברשת גמישה  Flexiהמאפשרת הגעה למקומות צרים וגבוהים, ומברשת לבוץ וללכלוך עיקש.

 

צילום: יח"צ

 Dyson פיתחה את שואב האבק  Dyson V10. פשוט יותר לתפעול, יעיל ומהיר לניקיון יסודי ואפקטיבי לכל סוגי המשטחים ולכל הפינות בבית שאנשים מתקשים להגיע אליהן בשגרה.

 

בהתייחס לעוצמת השאיבה, שואב האבק  Dyson V10 הוא בעל עוצמת השאיבה הגבוהה ביותר מבין כל השואבים האלחוטיים: 14 הציקלונים מסודרים באופן מדויק מסביב לציר המרכזי של המכשיר וכתוצאה מכך זרימת האוויר לכיוון המנוע משתפרת משמעותית. הציקלונים פועלים במקביל ומייצרים כוח של מעל 79,000G. כוח זה מפריד את חלקיקי האבק המיקרוסקופיים מן האוויר ביעילות ולוכד 99.97% מן האלרגנים בגודל של עד 0.3 מיקרון – ופולט אוויר נקי יותר.  

 

הסוללה של ה-Dyson V10 היא עוצמתית יותר ולכן מאפשרת לשאוב עד 60 דקות. לשואב החדש מיכל ריקון בעל קיבולת גדולה יותר ב-40% מהדגם הקודם. מיכל זה מתאים לשאיבת כל הבית ללא צורך לרוקן את המיכל באופן תדיר.

 

המבצע בתקף בין התאריכים: 1.3.19- 31.4.19 ומוצע בקנית שואבי Dyson ביבוא ב.נ.ז.כ סחר בע"מ בלבד, היבואן הרשמי של Dyson בישראל וברשתות החשמל המורשות (מחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל, אלמ, ביג בוקס, אבי סופר, אלקטרוקובי, BUG , ACE והום סנטר) ואתרי סחר מורשים בלבד (מאמא גורו, וואלה שופס, עזריאלי, ביחד בשבילך, הסתדרות המורים באליגם, לאסט פרייס ואול סאלס) .המבצע תקף לשואב האבק האלחוטי מהדגמים הבאים: V10 Absolute, V10 Animal, V10 Motorhead, V8 Absolute, V7 Fluffy, V7 Motorhead.