כותרות אחרונות
Search

יוצאת האח הגדול קסניה טרנטול נבחרה להוביל את הקמפיין הפרסומי של קניון הדר בירושלים ! צילום: שי ויליץ

יוצאת האח הגדול קסניה טרנטול נבחרה להוביל את קמפיין קניון הדר בירושלים

 עלות הקמפיין מוערכת במעלה מ  350 אלף ₪.

 

הקמפיין של קניון הדר בכיכובה של קסניה יצא במהלך חודש אוגוסט, לרגל חגי תשרי,  והוא ויתמקד בדיגיטל וברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם, ופעילויות קד"מ בקניון.

 

קניון הדר, צילום: שי ויליץ

 

איל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר ירושלים: "הקמפיין החדש ימשיך לחזק את  האסטרטגיה התקשורתית של הקניון, אשר ממצבת את קניון הדר כמוביל בתחומי האופנה, הלייף סטייל, קולינריה וכמקום בילוי אולטימטיבי".

 

ןהוסיף: "הבחירה בקסניה טרנטול היא חלק מהטרנד שצבר תאוצה עצומה בשנים האחרונות, במסגרתו בחירת משפיענית ברשתות החברתיות אשר מתעדת את אורח חייה בקניות, בלוי, זוגיות, חיי היומיום וכו….. קסניה נחשבת למובילת דעה ברשתות החברתיות ופשניסטה ידועה, אני מאמין כי החיבור עמה הינו נכון עבורנו."

 

קסניה נבחרה לקמפיין החגים של קניון הדר צלם טל עבודי לסוכנות יולי

 

קסניה טרנטול, בת 30 ונמצאת לאחרונה בזוגיות עם איש העסקים ישראל אור. בת זוגתו לשעבר של עומרי בן נתן ואף עמדה להינשא לו, נחשבת לאחת ממובילות הדעה הבולטות באינסטגרם. במקביל לעבודתה בדוגמנות, סיימה לימודי משחק ולימודי גמולוגיה (תורת היהלומים) כדי שתהיה לה את האפשרות ביום מין הימים להשתלב בעסק המשפחתי.

 

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה. בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, פוקס, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, דה צ'ילדרנס פלייס, נייקי ועוד…