כותרות אחרונות
Search

"יותר פתרונות ופחות הבטחות" – שר האוצר אביגדור ליברמן ביקר במפעל רב בריח באשקלון.

ביקור השר אביגדור ליברמן מפעל רב בריח – צילום: ויטלי זגורסקי

 

"יותר פתרונות ופחות הבטחות" – שר האוצר אביגדור ליברמן ביקר במפעל רב בריח באשקלון.

ביום שלישי האחרון הגיעו שר האוצר, אביגדור ליברמן והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה החברתית ושר החקלאות, עודד פורר, לסיור בעיר אשקלון במהלכו ביקרו במפעל "רב בריח" בעיר ובמרכז הרפואי "ברזילי".

בסיורים ובפגישת נכחו גם מ״מ ראש העיר, סופה ביילין, חבר המועצה, יורם גניש, מנכ״ל העירייה, עידן דוד, מנכ״ל החברה הכלכלית, עו״ד יוסי דיין וגורמי מקצוע נוספים מטעם משרדי הממשלה והעירייה.

 

שר האוצר, אביגדור ליברמן: ״אנחנו משתדלים לא רק לדבר אלא להוציא דברים לפועל. הבשורה שהבאנו היום בעניין שטחי המסחר והתעשייה היא משמעותית ביותר עבור התעשיינים והעובדים שלא במרכז הארץ. הכי חשוב מבחינתי הוא להבין היכן ישנם חסמים ולפרוץ אותם. אני לא מזלזל בעניין איוש העובדים ובטח עובדי המקצוע בLow tech, ולכן נפעל לייצר תוכנית סדורה עבור התעשייה הישראלית שכוללת בתוכה גם בתי ספר מקצועיים. אני מודה לראש עיריית אשקלון על שיתוף הפעולה לאורך השנים ולתושבי אשקלון והאזור על האירוח והעשייה״.

 

ביקור השר אביגדור ליברמן – צילום: אלדד עובדיה

 

השר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה החברתית ושר החקלאות, עודד פורר: ״ביקרנו היום באשקלון כחלק מסיור משותף שלי ושל שר האוצר ליברמן, המטרה שלנו  היא להפריח את הפריפריה ואת הנגב, בין היתר מפעלים כמו שביקרנו בהם באשקלון שמהווים חזית הטכנולוגיה, התעשייה והחקלאות״.

 

ביקור השר אביגדור ליברמן – צילום: אלדד עובדיה

 

שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלים קבוצת רב בריח תעשיות: "השר אביגדור ליברמן הוכיח שהוא פוליטיקאי מזן אחר. השר ביקר בדרום ובמפעלי רב בריח עוד בערב הבחירות ושמע את הבקשות ובעיות השונות. אירחנו את השר  לביקור חוזר לאחר מינויו כשר האוצר. השר הגיע עם פתרונות וצוות שתפקידו לפתור את כל אותן הבעיות. התעשייה חייבת כתף חזקה ואוזן קשובה לבעיות קשות של רגולציה, משבר בשרשרת האספקה ובעיה חמורה וקשה עם עובדים לתפקידים השונים. אני משוכנע שעם הרצון והאופי המיוחד של השר החדש, אנחנו בתעשייה נראה יותר פתרונות ופחות הבטחות, דבר שיביא ויעשה שינוי אמיתי לתעשייה ולמדינה".

 

ביקור השר אביגדור ליברמן – צילום: אלדד עובדיה

 

ראש העיר, תומר גלאם: ״ראשית, אני מודה לשר האוצר ולשר החקלאות על ביקורם בעיר אשקלון ועל הנכונות שהביעו לסייע לעיר. העיר אשקלון אמנם המטווחת ביותר, אך גם המבוקשת ביותר למגורים בישראל. הקידום של העיר, ההתפתחות שלה והמשך מעמדה כעיר אטרקטיבית למרות האתגרים עמם היא מתמודדת צריכים להיות אינטרס לאומי ראשון במעלה. אני אמשיך לעקוב אחר המשימות שעומדות על הפרק גם בפני הממשלה החדשה וכוללות הטבות כלכליות ומיגון השכונות הוותיקות ולא נרפה מכך עד שנשיג את מה שמגיע לתושבי אשקלון, בזכות ולא בחסד. אשקלון חזקה, ישראל חזקה".

 

ביקור השר אביגדור ליברמן מפעל רב בריח – צילום: ויטלי זגורסקי

 

מ"מ ראש העיר, סופיה ביילין: "אשקלון זו העיר הראשונה שזכתה לביקור עבודה של אביגדור ליברמן אחרי אישור תקציב המדינה על ידי הממשלה. שר האוצר שם בראש סדר העדיפויות שלו את הערים המאופיינות בפעילות למען התושבים, הערים המתפתחות בקצב מסחרר ומתגברות על קשיים. זה סימן נוסף לשינוי".

צילום: אלדד עובדיה.