כותרות אחרונות
Search

יקבי כרמל ממליצים על יין מהסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013 לכבוד שולחן החג שלכם

יקבי כרמל ממליצים על יין מהסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013 לכבוד שולחן החג שלכם

עונת החגים וראש השנה בפרט, מזמנים שפע של ארוחות ססגוניות היוצרות מפגשים עם משפחה וחברים. יקבי כרמל ממליצים על הסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013, יין  שיהפוך כל ארוחה משותפת ממעולה למושלמת, ויעניק חוויה של טעמים וניחוחות מרגשים.

על היין:

הסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013 – יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מאזור הגליל העליון. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים. היין מתאפיין בגוון ארגמני עמוק ובשומת של אוכמניות, קסיס ואקליפטוס, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. היין ילווה היטב מנות בשר, קדרות חורף, אומצות, פסטות ברוטב בשר ועוד.

 

צילום: איל קרן

על הסדרה:

הסדרה האזורית הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. יינות הסדרה מופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות, על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול.

 

היינות האדומים בסדרה עוברים תהליך התבגרות בחביות בגדלים שונים במשך 12 חודשים על מנת לשמר את טעמו של הפרי וכן לחזק את טעמי העץ. לאחר מכן, עוברים תהליך יישון בבקבוק למשך כ-12 חודשים נוספים.

 

היינות מוכנים לשתייה מידית. מומלץ לשתות את היינות הלבנים והסמוקים מצוננים מאוד בטמפרטורה של כ- 6 מעלות ואת היינות האדומים בטמפרטורה של 16-18 מעלות.

 

ניתן לרכוש את הקברנה סוביניון של הסדרה האזורית ברשתות השיווק ובחנויות היין השונות בטווח המחירים שבין 50-55 ₪, בקבוק  750 מ"ל.

חג שמח !