כותרות אחרונות
Search

יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה המורכבת מזנים מובילים: "Excellence "

יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה של "Excellence" המורכבת מזנים מובילים. 

סדרת "Excellence" היא סדרת בלנדים מזנים מובילים מוכרים ונגישים, מאופיינים בניחוחות פרי בולטים וטעם עשיר המספקים חווית יין נעימה ואלגנטית, המתאימה לכל חך. היינות יוצרים מפגש מרתק בין שני זנים היוצרים הרמוניה בבקבוק, יינות פירותיים וארומטיים, שילוו היטב את המנות הים תיכוניות העשירות וייצרו שפע של "רגעי שמחה משותפים".

בסדרה שני יינות: בלנד אדום, המורכב משיראז וקברנה סוביניון, ובלנד לבן, המורכב מריזלינג שרדונה.

צילום: יח"צ

 

יפתח פרץ היינן הראשי של יקבי כרמל: "בסדרת Excellence חיברנו את זני הענבים האהובים, ויצרנו יינות שיתאימו בהרמוניה לאקלים החם ולמנות הים תיכוניות העשירות. יינות שיביאו לחיק החם של המשפחה, וגם לקהל צעיר, שפע של ערבים נעימים ורגעי שמחה."

 

רן אסא, מנהל שיווק יקבי כרמל: " אקסלנס משלימה את פורטפוליו הסדרות של יקבי כרמל ונותנת ערך לצרכן במחירים נוחים ובטעמים המתאימים לחיך הישראלי. יקבי כרמל ממשיכה לתת ערך לצרכן כבחירה בטוחה בכל רמות המחיר."

 

על היינות:

יין לבן – "Excellence" הוא יין לבן חצי יבש קליל, פירותי וארומטי, ישמש כמלווה מנות ים תיכוניות קלות או כאפריטיף נהדר כשהוא מוגש קר.

צילום: יח"צ

 

הרכב זנים: ריזלינג ושרדונה

אזור גידול: כרמי היקב הפזורים ברחבי הארץ

אחסון: לאחסן במקום קריר ואפל. מוגש לקרר היטב לפני ההגשה

טמפרטורת הגשה: 6 – 8 מעלות

 

יין אדום – Excellence הוא יין אדום יבש, עשיר, פירותי ומהנה, ילווה היטב מנות ים תיכוניות קלות וכבדות.

 

צילום: יח"צ

 

הרכב זנים: שיראז וקברנה סוביניון

אזור גידול: כרמי היקב הפזורים ברחבי הארץ

אחסון: לשמור במקום קריר ואפל. לקרר כחצי שעה לפני ההגשה

טמפרטורת הגשה: 16 מעלות

 

מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקלים

ניתן להשיג את סדרת היינות ברשתות השיווק המובילות

 

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 כורמים, ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.

 

היקב ההיסטורי הגדול של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים ומייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים בסיסיים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו. בין הסדרות המובילות של היקב: Selected, Private Collection, הסדרה האזורית ועוד…

 

בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות של כמעט כל בית ישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות.