כותרות אחרונות
Search

"ארומה ישראל" תומכת באמנות ישראלית ומציגה את פרויקט "ארומה ארט".!

"ארומה ארט" – פרויקט הנותן במה לאמנים צעירים.!

"ארומה ישראל" תומכת באמנות ישראלית ומציגה את פרויקט "ארומה ארט".!

ארומה ישראל תומכת באמנים צעירים ומציגה בימים אלה על הקירות בסניפיה ברחבי הארץ תערוכות של אמנים בתחילת דרכם. כך הרשת מעניקה לאמנים חשיפה רחבה של יצירותיהם וללקוחותיה הנאה מיצירות אמנות במהלך שתיית הקפה ובמה לרכישתם.

 

ארומה ישראל חרטה על דגלה תמיכה וקידום אומנים ישראלים באמצעות פרויקט "ארומה ארט". הפרויקט הינו מהלך שנולד מתוך רצון עז של הרשת לתמוך באמנים ישראליים בתחילת דרכם ולספק להם במה מכובדת להצגה ומכירה של עבודותיהם. כך האמנים מקבלים חשיפה מרבית והלקוחות נהנים מיצירות אמנות בזמן שהותם בסניפי הרשת.

 

בפרויקט משתתפים מגוון רחב של אמנים ויצירתם יעברו מסניף לסניף כל שלושה חודשים כך שעד סוף השנה היצירות יוצגו בכ- 30 סניפים. בנוסף לבמה להצגת עבודותיהם על גבי קירות הסניפים, האמנים זוכים לתמיכה בהוצאות במסגרת הפרויקט וכל היצירות מוצעות לרכישה וההכנסות מועברות במלואן לאמנים.

 

צילום: יח"צ

 

אוצרת הפרויקט היא האמנית עינב ברנס אליאסוב, אמנית בינלאומית מרצה במחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית, בצלאל ובבית בנימיני: "קורה כאן מהלך מדהים שיצירות של אומנים מוכשרים יוצאים מעבר לחללי המוזיאונים והגלריות ונחשפים לקהל הרחב וכך מתאפשר לחוות תרבות כחלק מהיום יום. אני מתרגשת כל פעם להגיע לאחד מסניפי ארומה ולראות שהאמנות יוצרת שיח ועניין בין לקוחות תוך כדי שתיית כוס הקפה. הפרויקט מביא עמו שינוי של צריכת תרבות איכותית ומהווה מקפצה לאמנים מוכשרים וצעירים בתחילת דרכם".

 

את עבודות האמנות ניתן לפגוש היום בסניפים פרדס חנה, צמח, שמשון, שפיים, תחנה מרכזית וארנה בי-ם, קריית אונו, חיפה ומבשרת.