כותרות אחרונות
Search

'יקב סגל' הכריז על הזכייה הגדולה שלו בטעימת יין בינלאומית.

יקב סגל זכיה – צילום: יח"צ

 

'יקב סגל' גאה להכריז על הזכייה הגדולה שלו בטעימת יין בינלאומית.

אשכולות שלמים, סירה בציר 2018 קיבל את הציון הגבוה ביותר מבין היינות הישראלים לשנת 2023 מטעם מגזין היין הנחשב בעולם, 'Wine Spectator'

'יקב סגל' שמח להכריז כי אשכולות שלמים סירה בציר 2018 קיבל את הציון הגבוה ביותר מבין היינות הישראלים לשנת 2023 מטעם מגזין היין הנחשב בעולם, 'Wine Spectator' בו משתתפים מאות יינות.

 

סדרת 'אשכולות שלמים' מביאה לקדמת הבמה טכניקת עשייה עתיקת יומין. ב'אשכולות שלמים' שזרת האשכול לא מופרדת ממנו והענבים תוססים בשלמותם. כך יוצרו פעם כל היינות: ללא הפרדת שזרה וללא מעיכה של הענבים. הגרגרים התוססים בשלמותם נותנים ליין אופי אחר, שונה ומרתק.

 

 

יקב סגל זכיה – צילום: יח"צ

 

אשכולות שלמים סירה הינו יין מהודר שנעשה בשיטת ייצור מיוחדת תוך כדי התססה של כל אשכול הענב לרבות השזרות. השיטה מביאה ליינות מאוד אלגנטים בסגנון אירופאי ולמרקם נעים יותר. סירה אשכולות שלמים מזכיר בסגנונו את גדולי יינות צפון עמק הרון הצרפתי.

 

מגזין Wine Spectator הינו מגזין היין הנחשב בעולם. עורכי Wine Spectator סוקרים יותר מ-15,000 יינות מדי שנה בטעימות עיוורות. כל גיליון של מגזין Wine Spectator מכיל 400 עד 1,000 ביקורות יין עם הערות טעימות מפורטות והמלצות על שתייה. Wine Spectator מציב לעצמו סטנדרטים מחמירים. הטעימות מתקיימות בנאפה ובניו יורק, ובאזורי הכרמים של אירופה. לכל טעימה יש צוות ייעודי קבוע לאותו אזור וזה מאפשר לכל טועם מוביל לפתח מומחיות ביינות האזור.

 

כל יין שמוצג מטעם מגזין Wine Spectator נטעם כטעימה עיוורת על אחד מעורכיWine Spectator, המומחים שלנו, כדי לתת את הביקורת הטהורה והבלתי משוחדת ביותר.

 

הבחירה של המגזין נותנת עדיפות לאיכות (בהתבסס על ניקוד), ערך (בהתבסס על מחיר) וזמינות (בהתבסס על מספר המארזים שיוצרו או מיובאים לארה"ב). קריטריונים אלה מיושמים על היינות שדורגו מצטיינים (90 נקודות ומעלה בסולם 100 הנקודות של Wine Spectator) בכל שנה כדי לקבוע את 100 המובילים שלנו.