כותרות אחרונות
Search

הבייבילנד – התערוכה הגדולה בישראל להורים ולהורים שבדרך בשיתוף סופר-פארם יוצאת לדרך!

בייבילנד – צילום: באדיבות בייבילנד

 

הבייבילנד

התערוכה הגדולה בישראל להורים ולהורים שבדרך בשיתוף סופר-פארם יוצאת לדרך!

 

התערוכה הגדולה והמובילה בישראל למוצרי תינוקות המציעה את כל המבצעים, החידושים, המתנות וההטבות המושלמות לבייבי שלך תתקיים בגני התערוכה בת"א מתחם אקספו (ביתן 1) בין ה- 6-8.6.2023 (ימים: שלישי-רביעי-חמישי)

 

תערוכת הבייבילנד בשיתוף סופר-פארם, היא התערוכה הגדולה והמובילה בישראל המציעה להתעדכן בחידושים ובפיתוחים האחרונים בעולם התינוקות, לקבל הנחות משמעותיות, מתנות והפתעות מעשרות המותגים המובילים בארץ שיציגו בתערוכה. 

 

התערוכה תתקיים משלישי עד חמישי (6-8.6.2023) בין השעות 10:00-22:00 ותאפשר ללמעלה מ-20,000 איש ליהנות מחוויה משפחתית מרגשת.

 

בייבילנד – צילום: באדיבות בייבילנד

 

תערוכת בייבילנד נוסדה לפני 16 שנים על ידי "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת סופר-פארם, במטרה להנגיש להורים ולהורים שבדרך, תערוכה העוסקת בעולמות ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות. התערוכה כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים בישראל כגון: מטרנה, פמפרס, סימילאק, ד"ר פישר, האגיס, במבינו קינג, סוניגו, ניאופרם, יוניליוור, לייף בייביז ועוד, אשר יציגו את מרכולתם עם מיטב החידושים מעגלות תינוק, מוצצים, טיטולים, מיטות תינוק, תחליפי מזון לתינוקות, ועד מוצרי היגיינה ובריאות.

 

חנות ייעודית

כבכל שנה יוצגו במסגרת התערוכה מגוון פיתוחים בתחום התינוקות, מוצרים ייחודיים חדשים וכן דוכני חוויה והנאה עם הבייבי, כולל מתחם ג'ימבורי ענק.

 

סופר-פארם תקים חנות ייעודית שתציע מגוון מוצרים בעולמות החיתולים והמזון לתינוקות במחירים אטרקטיביים במיוחד לרגל התערוכה.

 

בייבילנד – צילום: באדיבות בייבילנד

 

ערוץ בייבילנד LIVE

השנה, תערוכת בייבילנד תתקיים במתחם של 200 מ"ר ובו יוצב אולפן עם פאנל מומחים מהמובילים בתחום, בהנחיית מעיין רייכמן ובשיתוף קהילת גמאני בהריון.

 

בכל ימי התערוכה ישודרו שתי תוכניות בשעות 11:00 וב- 18:00 ובהן ישוחחו המומחים על כל הנושאים הקשורים בהריון, לידה והורות. כל תוכנית תשודר בנוסף גם בשידור חי בקהילות של מעיין ומורל מגמאני בהריון וכן באתר, ברשתות החברתיות וביוטיוב של בייבילנד.

 

רכישת כרטיסים מתבצעת באתר בייבילנד או בקופות במהלך ימי התערוכה.

מחיר ליחיד: 29 ש"ח 

כרטיס משפחתי (כניסה לשני מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 ש"ח למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד

קישור: https://event.baby-land.co.il/?utm_source=MainSite&utm_medium=organic