כותרות אחרונות
Search

יריד יין כחול לבן – לתמיכה ביצרני יין מקומיים ולסיוע בשיקום יישובי העוטף – 22-23 בפברואר, 2024 – המתחם הקולינרי של רשת חינאווי בנוף הגליל.

יריד כחול לבן לתמיכה ביצרנים מקומיים ולשיקום יישובי העוטף ברשת חינאווי – צילום: עדי גונן

 

יריד יין כחול לבן – לתמיכה ביצרני יין מקומיים ולסיוע בשיקום יישובי העוטף.

יריד טעימות מושקע זה אשר יתקיים בין ה- 22-23 בפברואר, יכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים- יקבי בוטיק, יקבים קטנים וגדולים, במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף הגליל.

יריד יין כחול לבן- 22-23 בפברואר, 2024. רשת חינאווי Wine & More, שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

 

יריד יין כחול לבן: לתמיכה ביצרני היין המקומיים וסיוע בשיקום יישובי העוטף יתקיים בין  ה- 22-23 בפברואר, במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף הגליל. יריד טעימות מושקע זה יכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים – קטנים וגדולים. מגוון עשיר של יינות אדומים, לבנים, רוזה ואף קוקטיילים מובחרים כך שכל מבקר יוכל למצוא מענה להעדפותיו.

 

מתחם הענק המשתרע על פני שטח של כ-800 מ"ר, ישלב עשרות דוכנים של יקבים מסקרנים במיוחד ובתוך כך, תינתן במה ליקבים בוטיקיים פחות מוכרים להציג את תוצרתם, לצד יקבים מהשורה הראשונה. עלות כניסה ליריד הנה 29 ₪ וכוללת גם גביע יין במתנה. טעימת היינות תתאפשר בחופשיות וללא כל הגבלה.  

 

בין היקבים הבולטים שיציגו ביריד כחול לבן: סוסון ים, פלדשטיין, אוריאל, אדיר, לוריא, ג'וליה, הרי גליל. לצידם- שאטו גולן, רמת הגולן, דלתון, ברקן ביטא, קסטל, כרמל מזרחי, אמור קוקטיילים ועוד…

 

יריד כחול לבן לתמיכה ביצרנים מקומיים ולשיקום יישובי העוטף ברשת חינאווי – צילום: עדי גונן

 

ניב הלוי, מנכ"ל רשת חינאווי Wine & More, מציין: "זו חובתנו המוסרית כקהילה עסקית לתרום כל אחד בתחומו לשיקום המדינה והחברה שלנו. בין מכלול היוזמות שאנו מובילים מתחילת המערכה, בחרנו גם לתמוך בעורף ולקיים אירוע תמיכה המתכתב עם עולמות התוכן בהם אנו פועלים. בחרנו להבליט ולהעניק רוח גבית ליצרני יין קטנים לחשוף את תוצרתם האיכותית לקהל הרחב. יריד זה הוא סנונית ראשונה לאירועים עתידיים נוספים שנקיים ברחבי הארץ במטרה לספק אסקפיזם ראוי. הפעם תושבי הצפון ומטיילים באזור יהנו ממנו- ולו למספר שעות".

 

עוד הוסיף הלוי: "אני ומשפחתי מפונים בעצמנו מיישובי העוטף, כך שבזווית הראיה האישית, למחוות מסוג זה קיימת חשיבות משמעותית, הן מורלית והן כלכלית. אנו צופים להענות גבוהה ונערכים לאירוח אלפי אורחים ביומיים הללו, לרבות בכירים מהתעשייה ומהזירה הציבורית המקומית, שיהנו מאווירה תוססת ויחשפו לקשת רחבה של מותגים חדשים ומפתיעים במיוחד".

 

יריד יין כחול לבן- 22-23 בפברואר, 2024.

רשת חינאווי Wine & More, שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

 

יום ה', ה- 22.2.24 בין השעות 17:00-22:00.

 יום ו',  ה-23.2.24 בין השעות 10:00-17:00.

https://www.wineandmore.co.il/

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more, הנה הרשת הקמעונאית הוותיקה ביותר בתחומה, כחלוצה  מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 3 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה התחילה את דרכה בשנות ה- 70, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי מייסד הרשת, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים בארצות הברית- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.